دبیر فدراسیون تنیس در مجمع انتخاباتی هیات تنیس استان زنجان:

برگزاری مسابقات در استان زمینه ساز پیشرفت خواهد بود

۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۸:۳۸
کد خبر: ۶۶۵۳۰۴
برگزاری مسابقات در استان زمینه ساز پیشرفت خواهد بود
کیمیایی: کلاس‌های مربیگری، بازآموزی و داوری تنیس باید در استان شکل گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان ؛ مجمع انتخاباتی هیات تنیس استان زنجان با حضور کامیار کیمیایی دبیر فدراسیون  در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

کیمیایی در این جلسه با بیان  اینکه انتظارات زیادی از ورزش تنیس زنجان داریم، تصریح کرد: استان زنجان به دلیل نزدیکی به تهران و امکانات خوبی که در اختیار دارد، از ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه این رشته برخوردار است و امیدواریم رئیس هیأت جدید در چهار سال آینده گام‌های مثبتی در راستای تحقق این مهم در استان زنجان بردارد.

وی با اشاره به لزوم برگزاری مسابقات تنیس از جمله مسابقات بین‌المللی در زنجان، ابراز کرد: آمادگی لازم در فدراسیون برای همکاری در این زمینه وجود دارد.

دبیر فدراسیون با تاکید بر اینکه تا مسابقاتی در استان برگزار نشود، پیشرفتی حاصل نمی‌شود، گفت: کلاس‌های مربیگری، بازآموزی و داوری تنیس باید در استان زنجان شکل گیرد که بر اساس درخواست‌های رئیس هیأت در آینده خواهد بود.

کیمیایی با بیان اینکه ضعف تنیس استان زنجان، عدم فعال بودن هیأت‌های شهرستانی است، افزود: این موضوع برای فدراسیون مهم بوده و باید شکل گیرد.

وی با تاکید بر لزوم وجود هیأت رئیسه قوی در هیأت تنیس استان زنجان، اظهار کرد: اعزام تیم تنیس استان، به مسابقات قهرمانی کشور، از دیگر مواردی است که مدنظر است.

دبیر فدراسیون تنیس با تاکید بر اینکه باید به دنبال حامی مالی بود و از امکانات موجود به بهترین شکل بهره برد گفت: رئیس هیأت جدید باید ارتباط خوبی با اصحاب رسانه، فدراسیون و اداره کل ورزش وجوانان استان زنجان داشته باشد.

کیمیایی در پایان با بیان اینکه نیروهای جوان خوبی در رشته تنیس استان زنجان حضور دارند، ابراز امیدواری کرد: با استفاده از نیروهای با تجربه و جوان، این رشته پیشرفت مطلوبی داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز