رئیس اداره مشارکت های مردمی و مدارس غیر دولتی استان زنجان:

هدف اصلی استفاده از ظرفیت کلیه ارگان ها جهت پیشبرد برنامه های تعلیم و تربیت است

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۳۳:۵۴
کد خبر: ۶۶۵۳۹۱
هدف اصلی استفاده از ظرفیت کلیه ارگان ها جهت پیشبرد برنامه های تعلیم و تربیت است
هیچ کشوری بدون توجه به ارگان مهم آموزش و پرورش به رشد و پیشرفت دست نمی یابد و کشورهای متمدن و پیشرفته توجه به تعلیم و تربیت را در رأس برنامه های خود قرار داده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان:

علی بیات رئیس اداره مشارکت های مردمی و مدارس غیر دولتی آموزش و پرروش زنجان در دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش طارم گفت: هدف اصلی شورای آموزش و پرروش استفاده از ظرفیت کلیه ارگان ها جهت پیشبرد برنامه های تعلیم و تربیت است.
علی بیات رئیس اداره مشارکت های مردمی و مدارس غیر دولتی آموزش و پرروش استان زنجان در دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان گفت: آموزش و پرورش به تنهایی قادر به رفع مشکلات عدیده نیست، باید از پتانسیل کلیه ادرات، ارگان های عمومی و خصوصی و عموم مردم در این زمینه استفاده نماییم.
بیات افزود: هیچ کشوری بدون توجه به ارگان مهم آموزش و پرورش به رشد و پیشرفت دست نمی یابد و کشورهای متمدن و پیشرفته توجه به تعلیم و تربیت را در رأس برنامه های خود قرار داده اند.

رئیس اداره مشارکت های مردم دستگاه تعلیم و تربیت زنجان در ادامه به اهمیت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی جهت تقویت و کمک به مدارس غیر دولتی اشاره کرد و گفت: در درجه بندی های استانی مدارس غیر دولتی شهرستان در جایگاه خوبی قرار دارند.

در ادامه رهبر طوماری رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرروش زنجان نیز ضمن تبریک کسب مقام برتر استانی توسط شورای آموزش و پرروش شهرستان طارم گفت: شوراهای آموزش و پرورش یک فرصت جهت تسهیل در امورات این ارگان مهم و سرنوشت ساز می باشند.

طوماری افزود: با توجه به محدودیت منابع و امکانات ، بهترین راهکار جهت جلوگیری از واردشدن آسیب به پیکره آموزش و پرروش و پیشبرد برنامه های آموزشی و پرورشی استفاده از ظرفیت نامحدود عموم مردم و انجمن اولیاء و مربیان می باشد.

وی از  حضور مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در جلسه شورای شهرستان طارم تقدیر نمود و گفت: امیدواریم با پیگیری های مستمر در سطح استان و وزارت  سالن  آیت اله هاشمی رفسنجانی این شهرستان را در زمینه سیستم صوتی و تأمین دستگاه های  سرمایشی تجهیز نماییم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز