فرماندار خرم‌دره:

دهیاران در مدیریت بحران روستاها نقش موثری دارند

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۰:۳۳:۵۶
کد خبر: ۶۶۶۴۸۷
دهیاران در مدیریت بحران روستاها نقش موثری دارند
دولت دوازدهم با وجود مشکلات فراوان و تنگناهای مالی، توانسته با اختصاص اعتبارات ویژه به روستاها اقدامات خوبی انجام دهد، به طوری که وضعیت کنونی روستاها نسبت به سال های گذشته مناسب تر شده و روستائیان رضایتمندی بیشتری دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فرماندار شهرستان خرم‌دره به نقش دهیاران در مدیریت بحران روستاها اشاره کرد و افزود: دهیاران می توانند با اطلاع رسانی مناسب در راستای پیشگیری و مدیریت بحران در روستاها نقش موثری داشته باشند و درخصوص ترویج روستائیان به استفاده از بیمه منازل مسکونی روستاهایی نیز باید تلاش مضاعفی داشته باشند.

حجت محمدی در جلسه مشورتی دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی خرم‌دره، به تشریح اقدامات دولت در روستاها پرداخت و گفت: دولت دوازدهم با وجود مشکلات فراوان و تنگناهای مالی، توانسته با اختصاص اعتبارات ویژه به روستاها اقدامات خوبی انجام دهد، به طوری که وضعیت کنونی روستاها نسبت به سال های گذشته مناسب تر شده و روستائیان رضایتمندی بیشتری دارند.

وی درخصوص اعتبارات دهیاری ها طی سال جاری نیز خاطرنشان کرد: دولت در سال جاری مبلغ 1.5 میلیارد دلار اعتبار برای توسعه و رونق روستاها تخصیص داده است و با وجود اعتبارات مستمر سالیانه، دهیاران باید برنامه های مناسبی برای درآمدزایی در روستاها داشته باشند.

در ادامه این نشست نیز بخشدار مرکزی خرم دره با تبیین تسهیلات اشتغالزایی روستایی خواستار مشارکت دهیاران و شوراهای اسلامی در اطلاع رسانی این تسهیلات شدو افزود: با جذب این تسهیلات علاوه بر توسعه روستاها ، مهاجرت معکوس نیز از شهر به روستا محقق خواهد شد.

در پایان بودجه دهیاری های بخش مرکزی تشریح گردید و شوراها و دهیاران با ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته در روستاها به بیان نیازها و مشکلات پرداختند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز