انجمن ادبی اشراق زنجان برگزار می کند:

کلاس‌های ترم زمستان ادبیات ترکی

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۷:۳۶:۰۶
کد خبر: ۶۶۶۵۰۲
کلاس‌های ترم زمستان ادبیات ترکی
دبیر انجمن ادبی اشراق زنجان شرکت در کلاس‌ها را برای عموم آزاد و رایگان اعلام کرده و ادامه داد: گذراندن دوره‌ «دستور زبان ترکی و متن‌خوانی» (روزهای سه‌شنبه) در استفاده بهتر و مؤثرتر از کلاس‌های آموزشی دیگر مفید خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ کلاس‌های زبان و ادبیات ترکی انجمن ادبی اشراق زنجان در ترم زمستان ٩٦ آغاز شد.

علی‌اصغر اوجاقلو، دبیر انجمن ادبی اشراق با بیان این خبر افزود: شروع این ترم از روز سه‌شنبه سوم بهمن آغاز شده و چهار کلاس از سوی این انجمن در طول هفته برگزار می‌شود.

وی با اعلام برنامه زمان‌بندی شده این انجمن افزود: شنبه‌ها از ساعت ٥ عصر، کارگاه تئوری داستان (زنگین یاز) تشکیل می‌شود، سه‌شنبه‌ها نیز ساعت ٤ عصر کلاس دستور زبان ترکی و متن‌خوانی (پایه و مقدماتی)توسط بهیه کریمی دایر می‌شود.

به گفته وی، چهارشنبه‌ها ساعت ٥ عصر،  کارگاه شعرخوانی و کارگاه نقد و بررسی توسط علی‌اصغر اوجاقلوبرگزار شده و پنج‌شنبه‌ها ساعت ٤ عصر نیز جلسات نقد و بررسی رمان با عنوان هرهفته یک کتاب توسط حمید بیات  در محل فرهنگسرای امام، طبقه دوم، اتاق کارگاه شعر تشکیل می‌شود.

دبیر انجمن ادبی اشراق زنجان شرکت در کلاس‌ها را برای عموم آزاد و رایگان اعلام کرده و ادامه داد: گذراندن دوره‌ «دستور زبان ترکی و متن‌خوانی» (روزهای سه‌شنبه) در استفاده بهتر و مؤثرتر از کلاس‌های آموزشی دیگر مفید خواهد بود. 

 

نظر شما