دو سهمیه بازی های پارالمپیک زمستانی پارا اسکی قطعی شد

الهه قلی فلاح ورزشکار نابینای زنجانی در اردوی تمرینی پارا اسکی

۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۰۰:۰۶:۱۵
کد خبر: ۶۶۷۵۷۷
الهه قلی فلاح ورزشکار نابینای زنجانی در اردوی تمرینی پارا اسکی
احمد کاویان سرمربی تیم ملی پارا اسکی:تیم ملی برای نخستین بار به مسابقات کاپ جهانی اعزام می شود. این تیم ۲۰ روز اردو داشته و به تمام اهدافش رسیده .

اردوی تمرینی پارا اسکی در پیست اسکی دیزین و حضور آقایان غلامرضا پناهی و محمد فرهادی و خانم مریم حاجیلو از زنجان در این دوره از تمرینات.                  

احمد کاویان گفت: اردوهای تیم ملی پارا اسکی با حضور حسن میرزاحسینی در کلاس نشسته و مهدی حسین زاده و ابوالفضل خطیبی در کلاس ایستاده و الهه قلی فلاح در بخش نابینایان درحال برگزاری است و تا ۱۷ دی نیز ادامه دارد. 
وی افزود: تیم ملی برای شرکت در کمپ تمرینی و مسابقات کاپ جهانی ۲۰ دی عازم آلمان می شود و هفت روز در کمپ تمرینی شرکت می کند، دو روز کلاسبندی می شود و پنج روز نیز در مسابقات کاپ جهانی شرکت می کند. 
سرمربی تیم ملی پارا اسکی گفت: تیم ملی برای نخستین بار به مسابقات کاپ جهانی اعزام می شود. 
این تیم ۲۰ روز اردو داشته و به تمام اهدافش رسیده . 
وی ادامه داد: رقبای ایران سطح بالایی دارند، نمی دانم چه کسانی در این مسابقات شرکت می کنند، اما احتمال اینکه ملی پوشان سهمیه کسب کنند، زیاد است.براساس آخرین صحبتی که با مسئول برگزاری کمپ و مسابقات کاپ جهانی آلمان داشته ام، احتمال گرفتن چهار سهمیه وجود دارد، اما کسب دو سهمیه مسجل است. این کمپ و مسابقه نیز برای ارزیابی ورزشکاران است تا پس از ارزیابی بهترین ها را انتخاب کنیم. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز