نمایش رایگان فیلم‌های کودک و نوجوان برای دانش‌آموزان زنجانی

جشن بزرگ سیمرغ و پروانه‌ها

۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۷:۵۷:۳۸
کد خبر: ۶۷۰۳۵۳
جشن بزرگ سیمرغ و پروانه‌ها
این برنامه برای اولین بار در استان اتفاق افتاده و دانش‌آموزان به صورت رایگان برای تماشای فیلم‌های کودک که در سری صبح اکران می‌شود، به سالن سینما بهمن زنجان می‌روند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان:

دانش‌آموزان زنجانی با حضور در "جشن بزرگ سیمرغ و پروانه‌ها"، به تماشای رایگان فیلم‌های برگزیده جشنواره کودکان و نوجوان در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر می‌نشینند.

ناصر مقدم، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اعلام این خبر افزود: این برنامه برای اولین بار در استان اتفاق افتاده و دانش‌آموزان به صورت رایگان برای تماشای فیلم‌های کودک که در سری صبح اکران می‌شود، به سالن سینما بهمن زنجان می‌روند.

وی با اشاره به انجام هماهنگی لازم با مدارس استان جهت اعزام دانش‌آموزان به سینما، گفت: اولویت با دانش‌آموزان مدارس و مناطق محروم بوده و این کار با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان انجام می‌گیرد.

مقدم از حضور هنرمندان و مسئولان استانی در طی روزهای اکران فیلم‌های کودک در سالن سینما بهمن خبر داده و تاکید کرد: "جشن بزرگ سیمرغ و  پروانه‌ها" از روز شنبه، ١٤ بهمن‌ماه تا روز چهارشنبه ١٨ بهمن‌ماه از ساعت ٩ و نیم صبح برگزار خواهد شد.

وی اجرای این برنامه را از سوی سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرده و ادامه داد: اکران فیلم‌های کودک از ساعت ١٠ آغاز شده و روز شنبه ١٤ بهمن‌ماه فیلم "قهرمانان کوچک" به کارگردانی حسین قناعت، روز یکشنبه، ١٥ بهمن‌ماه انیمیشن "دنیای کیف‌ها" به کارگردانی حمید نخعی، روز دوشنبه، ١٦ بهمن‌ماه انیمیشن "فیلشاه" به کارگردانی "هادی محمدیان"، روز سه‌شنبه ١٧ بهمن‌ماه فیلم "دزد و پری" به کارگردانی حسین قناعت و در روز چهارشنبه ١٨ بهمن ماه نیز فیلم "شکلاتی" به کارگردانی سهیل موفق برای دانش‌آموزان به روی پرده می‌رود.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز