معاون پرورشی و فرهنگی استان زنجان:

مدرسه مرکز تامین و تربیت نیروهای انقلابی است

۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۳:۱۶:۰۰
کد خبر: ۶۷۳۹۲۰
مدرسه مرکز تامین و تربیت نیروهای انقلابی است
مدارس مراکز تعلیم و تربیت سیاسی اجتماعی نیروهای انقلابی است و خوشبختانه در مدارس ابتدایی هنوز حال و هوای کنکور حاکم نشده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ محمود عباسی معاون پرورشی استان در جشن انقلاب در دبستان فرشته ی ناحیه دو زنجان گفت:مدرسه مرکز تامین و تربیت نیروهای انقلابی است .

محمود عباسی  در مراسم جشن انقلاب و ارزش گذاری پرچم جمهوری اسلامی ایران در  دبستان فرشته ناحیه گفت : نماد وحدت و استقلال ملی ما در پرچم مقدس کشورمان نهفته است وارزش گذاری به آن نشانه میثاق با شهدای گرانقدر این سرزمین است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش پرورش استان در این مراسم ضمن تبریک  ایام الله دهه مبارک فجر  افزود:دانش آموزان عزیز این روزها یادآور روزهای دهه فجر در سال 1357 است که شما امروز برای پاسداشت پیروزی ، مقاومت ، ایثار و فداکاری های آن روزها این جشن را برگزار می کنید.

وی خطاب به دانش آموزان گفت  : رنگ قرمز پرچم ایران اسلامی نشانه این است که این انقلاب و این پیروزی بر استبداد به راحتی به دست نیامده و بالای 60 هزار شهید تقدیم این انقلاب و آرمانهای آن شده است و اگر استبداد با استکبار پیوند بخورد کار سخت می شود همچنان که در انقلاب  ، مردم کشور ما هم در مقابل استبداد داخلی قیام کرده بودند و هم استکبار خارجی که در این راه  60 هزار  نفر از جوانان فرهیخته این سرزمین تقدیم شد.

عباسی افزود : رنگ سفید پرچم علامت این است که اگر دشمن دست به شمشیر نبرد چه در داخل و چه در خارج ما کاری نداریم همچنان که دفاع مقدس نیز ما شروع کننده جنگ نبودیم و فقط در مقابل حمله دشمن با تقدیم هزاران شهید و جانباز از سرزمین و آرمانهای انقلاب  دفاع کردیم . علامت سفید یعنی ما پیرو و دوستدار صلح و همزیستی مسالمت آمیز با سایر ملل و مردم دنیا هستیم و نیازی نیست برای صدور انقلاب جنگ راه بیاندازیم.

وی گفت : رنگ سبز پرچم عزیز کشور ما نیز نشانه علوی بودن حکومت جمهوری اسلامی ایران  می باشد حکومتی که جوهره اش علوی است و برای پاسداشتش و برای اینکه به حکومت مهدوی وصل شود باید مرام و عدالت علوی خود را حفظ کنیم.

این مقام مسئول گفت : علامت جلاله الله در وسط پرچم جمهوری اسلامی ایران نشانه توحیدی بودن انقلاب مردم ایران است و همه فقط در مقابل خدای متعال سجده خواهیم کرد نه در مقابل سایر قدرت های غربی و شرقی  و ریا و تزویر که متاسفانه در بعضی جاها دامنگیر برخی افراد و کشورها شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در ادامه ابراز داشت:شما باید با تربیت سیاسی و اجتماعی ، با ارزش های دینی سیاسی و اجتماعی آشنا شوید بنابراین همین مدارس مراکز تعلیم و تربیت سیاسی اجتماعی نیروهای انقلابی است و خوشبختانه در مدارس ابتدایی هنوز حال و هوای کنکور حاکم نشده است.

عباسی در پایان گفت : دانش آموزان عزیز همانگونه که از انقلاب و رهبری های حضرت امام (ره) آموخته اید نماد وحدت و استقلال ملی ما در پرچم مقدس کشورمان نهفته است وارزش گزاری به آن نشانه میثاق با شهدای گرانقدر این سرزمین است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز