مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

برگزاری مسابقات بین المللی بدمینتون، افتخار بزرگی برای استان بود

۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۵:۳۱:۵۵
کد خبر: ۶۷۵۴۸۳
برگزاری مسابقات بین المللی بدمینتون، افتخار بزرگی برای استان بود
علی خلیلی چیچکی در نشست با روسای هیئت های ورزشی، قهرمانان و سَمَن های استان زنجان با وزیر ورزش و جوانان، با بیان اینکه قهرمانان ورزشکار و سمن های نمونه استان، چندین سال است مورد تجلیل قرار نگرفته اند، اظهار کرد: با توجه به اینکه مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا سال آینده در کشور اندونزی برگزار می شود، استان زنجان نیز ورزشکاران آماده ای روانه این مسابقات خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان:

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان، با اشاره به برگزاری مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر در زنجان، گفت: این مسابقات با حمایت، تلاش و مشارکت همه مسئولین استان به ویژه استاندار زنجان و در شان مردم شهید پرور زنجان برگزار شد که افتخار بزرگی برای استان به شمار می رود.

 علی خلیلی چیچکی در نشست با روسای هیئت های ورزشی، قهرمانان و سَمَن های استان زنجان با وزیر ورزش و جوانان، با بیان اینکه قهرمانان ورزشکار و سمن های نمونه استان، چندین سال است مورد تجلیل قرار نگرفته اند، اظهار کرد: با توجه به اینکه مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا سال آینده در کشور اندونزی برگزار می شود، استان زنجان نیز ورزشکاران آماده ای روانه این مسابقات خواهد کرد. 
وی ادامه داد: درخواست قهرمانان و ورزشکاران استان این است که در آستانه برگزاری مسابقات آسیایی، برنامه تجلیل از آنها صورت گیرد که در این راستا نیاز به مساعدت مالی وزارت ورزش و جوانان است که امیدواریم مقام عالی وزارت با این امر، موافقت نماید.
این مقام مسئول با تقدیر از تلاش های انجمن خیریه مهرانه که در بخش سلامت و پیشگیری از بیماری ها به ویژه سرطان، اقدامات مناسبی انجام می دهد، افزود: مهرانه، پیشگیری را مقدم بر درمان دانسته و در این راستا، برنامه های مختلف ورزشی به طور منظم در سطح استان جهت ایجاد نشاط و شادابی و افزایش سلامت جامعه برگزار می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز