استاندار زنجان:

عملکرد درآمدی استان، نشان دهنده فعال بودن بخش اقتصادی است

۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۲:۳۷:۴۳
کد خبر: ۶۷۸۲۸۳
عملکرد درآمدی استان، نشان دهنده فعال بودن بخش اقتصادی است
استاندار زنجان گفت: عملکرد درآمدی استان، نشان از رونق کسب و کار و اشتغال، فعال بودن بخش اقتصادی و واحدهای مختلف تولیدی در بخش‌های کشاورزی، صنعت و معدن دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان ؛  اسداله درویش ‌امیری در جلسه شورای برنامه ‌ریزی و توسعه استان، با بیان اینکه یکی از شاخص ‌های مهم رونق کسب و کار، مربوط به وصول درآمدها در سر فصل ‌های مختلف و میزان صادرات است، اظهار کرد: خوشبختانه استان در هر دو بخش وصول درآمدها و صادرات، رشد قابل توجهی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

وی ادامه داد: مدیران بخش‌ های مختلف، باید مسیر فعالیت بخش خصوصی در حوزه اقتصادی را هموار کرده و با تسریع در برطرف کردن مشکلات، زمینه رشد و توسعه روز افزون این مهم را فراهم کنند.
مقام عالی اجرایی استان با تاکید بر اینکه طرح جامع تفصیلی شهرستان ابهر در دستور کار کارگروه توسعه زیربنایی و شهرسازی قرار گیرد، افزود: مشکلات زیست محیطی اجرای عملیات پارک لجستیک ابهر نیز که از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان بوده و از سوی نهاد ریاست جمهوری در حال پیگیری است، حل شده و چندین ماه است که در دستور کار قرار داده شده، اما متاسفانه تاکنون آغاز به کار نشده و اجرای آن با تاخیر، مواجه شده است. لذا باید با پیگیری لازم جهت تصویب در شورای عالی شهرسازی، عملیات اجرایی آن به زودی آغاز شود.
درویش ‌امیری با اشاره به حضور عاشقانه و معنادار مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: حضور باشکوه ملت ایران در این روز، حاوی پیام‌های متعددی بود؛ به طوری که ملت ایران، پس از گذشت 39 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، آمده بودند تا با آرمان ‌های امام راحل، شهیدان و رهبر معظم انقلاب، تجدید بیعت کرده و اعلام کنند که علیرغم وجود همه مشکلات، بر مسیر طی ‌شده 39 سال گذشته، ایمان داشته و بر ادامه مسیر، اصرار می‌ ورزند.
استاندار زنجان افزود: ملت ایران همه با هم، یک ‌دل و یک ‌صدا به صحنه آمده بودند تا بگویند که با محوریت قانون اساسی و در سایه رهبر معظم انقلاب اسلامی و با تکیه بر توانمندی های کشور، می‌توان بر مشکلات موجود فائق آمد.

 

نظر شما