با حضور ۱۸ تیم از دانشگاه های کشور،

برگزیدگان سومین نشست تخصصی و مسابقه ملی (نقش طراحی صنعتی در صنایع دستی) استان زنجان اعلام گردید

۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۸:۳۸:۱۰
کد خبر: ۶۷۹۸۶۹
برگزیدگان سومین نشست تخصصی و مسابقه ملی (نقش طراحی صنعتی در صنایع دستی) استان زنجان اعلام گردید
در این مسابقه 18 تیم از دانشگاه های علم و صنعت، الزهراء، سمنان، آزاد مشهد، هنر تهران، دانشگاه هنر، دانشگاه تهران(پردیس کیش) و دانشگاه اصفهان به رقابت پرداختند

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ سومین نشست تخصصی و مسابقه ملی طراحی صنعتی در صنایع دستی با اعلام نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.

سومین نشست تخصصی و مسابقه ملی نقش طراحی صنعتی در صنایع دستی در حالی به کار خود پایان داد که 55 اثر توسط دانشجویان 8 دانشگاه کشور، مورد بررسی هیئت داوران قرار گرفت.

در این مسابقه 18 تیم از دانشگاه های علم و صنعت، الزهراء، سمنان، آزاد مشهد، هنر تهران، دانشگاه هنر، دانشگاه تهران(پردیس کیش) و دانشگاه اصفهان به رقابت پرداختند .

هیئت داوران سومین نشست تخصصی و مسابقه ملی نقش طراحی صنعتی در صنایع دستی در روند داوری، آثار را به دو گروه آثار برگزیده اول تا سوم  و آثار قابل تقدیر تقسیم کرد. در نهایت پروانه رضاخانلی و فرزانه پاک نژاد از دانشگاه علم و صنعت تهران رتبه اول ، سینا حسنلو و آرین داوودیان از دانشگاه تهران رتبه دوم و مریم ملکی شرکت کننده مستقل رتبه سوم را از آن خود کرد.

همچنین هیئت داوران این دوره از مسابقه ملی نقش طراحی صنعتی در صنایع دستی چهار طرح را قابل تقدیر دانست و بدین ترتیب از پروانه رضاخانلی و فرزانه پاک نژاد از دانشگاه علم و صنعت ، مهسا قلی پور و سارا طراوتی از دانشگاه الزهراء، یاسر اکبری و زینب آقاخانی از دانشگاه علم و صنعت، فائزه الماسی و شکیبا عالی زاد از دانشگاه علم و صنعت تقدیر بعمل آمد.

گفتنی است سومین دوره از نشست تخصصی و مسابقه ملی نقش طراحی صنعتی در صنایع دستی در دانشگاه زنجان برگزار گردید.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز