به همت اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش استان زنجان:

مرحله ی شهرستانی ششمین دوره ی المپیاد آماده طرح دادرس در زنجان برگزار شد

۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۱۳:۰۴
کد خبر: ۶۸۰۴۴۰
مرحله ی شهرستانی ششمین دوره ی المپیاد آماده طرح دادرس در زنجان برگزار شد
طرح دادرس از جمله برنامه های مشترکی است که طبق تفاهم نامه وزارتی بین آموزش و پرورش و هلال احمر برای آموزش مهارت های امداد و نجات مثل احیای قلبی – ریوی(CPR ) ، چادر زنی، حمل مصدوم ، تخلیه اضطراری و ... برای دانش آموزان پایه های هشتم دوره اول متوسطه اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان ؛ مرحله ی شهرستانی ششمین دوره ی المپیاد آماده طرح دادرس،به همت اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش استان،در زنجان برگزار شد.

طرح دادرس از جمله برنامه های مشترکی است که طبق تفاهم نامه وزارتی بین آموزش و پرورش و هلال احمر برای آموزش مهارت های امداد و نجات مثل احیای قلبی – ریوی(CPR ) ، چادر زنی، حمل مصدوم ، تخلیه اضطراری و ... برای دانش آموزان پایه های هشتم دوره اول متوسطه اجرا می شود.

لذا،با توجه به وقوع  زیاد حوادث طبیعی چون زلزله ، سیل و ... در کشور ارائه آموزش های لازم به دانش آموزان یکی از راهکارهای کاهش تلفات جانی و بالا بردن روحیه مشارکت گروهی در هنگام وقوع این گونه حوادث می باشد.

بر این اساس و به نقل از اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش استان،مرحله ی شهرستانی ششمین دوره ی المپیاد آماده طرح دادرس( دانش آموز آماده در روزهای سخت) در شهرستان زنجان با حضور تیم های دانش آموزی نواحی یک و دو زنجان و زنجانرود در محل پایگاه امداد و نجات هلال احمر شهر زنجان برگزار شد.

گفتنی است،این مسابقات در دو بخش پسران و دختران به صورت عملی و کتبی در سطح استان در حال اجراء می باشد و تیم های برتر به مرحله استانی که دربهار 97 انجام می گیرد راه خواهند یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز