معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان:

تابلوهای شهری در زنجان برای ایام نوروز ساماندهی شود

۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۵:۱۱:۲۶
کد خبر: ۶۸۰۶۴۵
تابلوهای شهری در زنجان برای ایام نوروز ساماندهی شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان با بیان اینکه باید تابلوهای شهری که عمدتاً در اختیار شهرداری است، برای ایام نوروز ساماندهی شوند، گفت: بهتر است تابلوهای شهری، دو زبانه باشند و در صورت دو زبانه بودن نیز نسبت به رعایت ضوابط لازم، تلاش های مناسب تری صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان:

 مهرداد سلطانی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان، با بیان اینکه ضروری است با توجه به نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروز، نسبت به انجام اقدامات مقتضی توسط شهرداری ها تلاش هایی انجام شود، اظهار کرد: در این راستا پاکسازی حریم شهرهای استان و توجه به شرایط ورودی شهرهای استان به ویژه شهر زنجان توسط شهرداری ها، مورد تاکید است.
وی با بیان اینکه می توان از ظرفیت سازمان های مردم نهاد برای برخی امور استفاده کرد، افزود: می توان از این ظرفیت برای ساماندهی وضعیت ورودی شهرهای استان بهره برد؛ به گونه ای که باید پایش مناسبی نسبت به شرایط عوارضی های ورودی شهر زنجان صورت گیرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان خطاب به شهردار زنجان مبنی بر اینکه در بین برنامه های شهرداری برای ایام عید، برنامه گذر نوروز مشاهده نمی شود، تاکید کرد: شهرداری زنجان نسبت به اجرای این برنامه مطابق سال های گذشته اقدام کند؛ چرا که این برنامه، یکی از مشوق های مهم در ایجاد زمینه پیاده روی در مرکز شهر زنجان است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز