سرپرست فرمانداری شهرستان سلطانیه:

دولت تدبیر و امید همواره تمام توان خود را برای رفع مشکلات مردمی بکار گرفته است

۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۵:۴۱:۲۴
کد خبر: ۶۸۰۶۵۵
دولت تدبیر و امید همواره تمام توان خود را برای رفع مشکلات مردمی بکار گرفته است
سرپرست فرمانداری شهرستان سلطانیه با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید همواره تمام توان خود را برای رفع مشکلات مردمی بکار گرفته است گفت: حضور تیم بازرسی 20 نفره در شهرستانهای استان زنجان به عنوان گوشه ای از اهتمام جدی دولت دوازدهم برای حضور در بین مردم و بررسی مسائل مردمی به شمار می آید.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان:

توحید سلیمی در آغاز به‌کار ماموریت تیم بازرسی 20 نفره دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری در شهرستان سلطانیه که با سرپرستی دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان به وقوع پیوست، اقدام بدیع این تیم بازرسی را ستودنی خواند و گفت: براساس اهمیت امر نظارت و ارزیابی عملکرد دستگاهها، می توان این اقدام میدانی را در راستای ارزیابی عملکرد مدیران و مسئولان در شهرستان، رسیدگی و حل مشکلات مردم و درنتیجه افزایش میزان رضایتمندی عموم مردم نسبت به حاکمیت موثر دانست.
وی در ادامه به معرفی اجمالی شهرستان سلطانیه پرداخت و اظهار کرد: شهرستان سلطانیه تازه تاسیس ترین شهرستان استان زنجان می باشد که براساس آخرین سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال 1395، جمعیتی بالغ بر 29480 نفر را اعم از 7638 نفر شهری و 21842 نفر روستایی را در خود جای داده است و 74 درصد از جمعیت شهرستان در روستاها ساکن هستند.
این مقام مسئول با بیان اینکه اغلب جمعیت شهرستان سلطانیه در روستاها ساکن می باشند، اضافه کرد: این شاخص بالاتر از میانگین استانی بوده و در واقع یکی از نقاط قوت و پتانسیل‌های شهرستان جهت رشد و توسعه می باشد.
سلیمی وسعت شهرستان سلطانیه را 1071 کیلومتر مربع عنوان کرد و ضمن اشاره به اینکه براساس اقدامات انجام یافته طی دولت دوازدهم، تاسیس دو دهیاری در روستاهای شهرستان سلطانیه در دست اجراست، ادامه داد: با تاسیس این دو دهیاری، تعداد دهیاریهای شهرستان به 35 مورد خواهد رسید.
وی همچنین به آغاز عملیات اجرایی برق‌رسانی به روستای علی آباد گویشه در دهه فجر سالجاری اشاره و اعلام نمود: با اتمام این طرح 100 درصد از روستاهای شهرستان سلطانیه از نعمت برق برخوردار می شوند.
سرپرست فرمانداری شهرستان سلطانیه ادامه داد: درحال حاضر 98 درصد از روستاهای شهرستان سلطانیه از نعمت گاز بهره مند می باشند که این شاخص بالاتر از میانگین و معیار استانی و کشوری می باشد.
سلیمی نظارت بر عملکرد مدیران و سیستم اجرایی را یکی از نشانه های زنده بودن سیستم مدیریتی درجهت پاسخگویی به شهروندان عنوان کرد و گفت: نظارت بر عملکرد جزو ارکان اصلی مدیریت می باشد.
گفتنی است؛ اعضای تیم 20 نفره بازرسی و برخی از اعضای شورای اداری شهرستان سلطانیه، در محل فرمانداری شهرستان سلطانیه برگزار گردید و این تیم علاوه بر دیدار با برخی از مدیران شهرستانی، به درخواست ها و مشکلات مطرح شده از سوی مردم در این جلسات نیز پاسخ دادند.
دیدار مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری با امام جمعه شهرستان، اعضای شورای تامین شهرستان، شورای شهر سلطانیه و جمعی از معتمدین و برخی از فعالان احزاب سیاسی شهرستان سلطانیه از دیگر برنامه های تیم بازرسی در این سفر یکروزه به سلطانیه بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز