مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری زنجان:

عملکرد استان زنجان در مواجهه با اتباع خارجی، مناسب بوده است

۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۶:۰۳:۱۶
کد خبر: ۶۸۰۶۶۸
عملکرد استان زنجان در مواجهه با اتباع خارجی، مناسب بوده است
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری زنجان، با بیان اینکه پیگیری زیادی توسط متولیان مربوط به اتباع خارجی در استان طی سالجاری صورت گرفته است، گفت: عملکرد استان زنجان در مواجهه با اتباع خارجی، مناسب بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان:

امیر حسین اسکندری در جلسه کارگروه کنترل و ساماندهی اتباع خارجی استان، با بیان اینکه مجموعه نیروی انتظامی، تلاش های زیادی برای مواجهه با اتباع خارجی غیر مجاز در استان انجام داده است، اظهار کرد: زنجان از کم مشکل ترین استان ها در این حوزه بوده و عملکرد مسئولان متولی در این خصوص، مثبت است.
وی با بیان اینکه در سطح دنیا، ورود اتباع خارجی به کشوری به عنوان یک فرصت محسوب می شود، افزود: حضور اتباع خارجی به کشورها، دارای تاثیر مثبت در حوزه های گردشگری و علمی بوده و استفاده بهینه از این شرایط صورت می گیرد.
این مقام مسئول با اشاره به شرایط ورود اتباع خارجی به ایران، تاکید کرد: شرایط ورود اتباع خارجی به کشور و استان، دارای ابعاد مختلفی بوده و مسئولان باید امنیت و نظم لازم را برای گروه هایی که دارای شرایط مثبت و سازنده هستند، تامین کنند و با افراد و اتباعی که موجب بروز مشکلات می شوند،  برخوردهای مقتضی را انجام دهند.
وی با بیان اینکه نحوه برخورد با اتباع خارجی باید مورد توجه جدی متولیان قرار گیرد، افزود: متولیان باید در این حوزه، حساسیت لازم را داشته باشند و اقدامات پیشگیرانه نیز مورد توجه جدی قرار گیرد.
اسکندری با بیان اینکه، کشور با مشکلات قانونی مهمی برای بازدارندگی حضور اتباع خارجی غیر مجاز مواجه است، یادآور شد: برای ایجاد شرایط بازدارنده برای حضور اتباع غیر مجاز، نیازمند توجه به زمینه های قانونی در این بخش هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز