معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان:

با حمایت از طرح های اشتغالزایی روستایی، می توان یک انقلاب اقتصادی ایجاد کرد

۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۱:۵۵:۲۰
کد خبر: ۶۸۰۸۴۲
با حمایت از طرح های اشتغالزایی روستایی، می توان یک انقلاب اقتصادی ایجاد کرد
معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان، با بیان اینکه باید از سرمایه های ارزشمند روستایی در جهت ایجاد حرکت های نوین در روستاها بهره گرفت، گفت: با عقلانیت، تزریق اعتبارات و حمایت از طرح های اشتغالزایی روستایی، می توان یک انقلاب اقتصادی در روستاها ایجاد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان:

سید بیوک موسوی در کارگروه بانوان و خانواده، اظهار کرد: پروژه ها و طرح های اشتغالزایی روستایی، طرح هایی مولد است که از یک برنامه ریزی، تدبیر و فعالیت مستمر بهره مند می باشد و ماحصل یک عمر تجربه در کشور است که امروز در قالب حمایت از طرح های اشتغالزایی روستایی، نمود یافته است. 
وی به نقش موثر اداره تعاون روستایی در افزایش ارزش افزوده فعالیت ها و محصولات روستائیان در کشور اشاره کرد و گفت: این مجموعه با بزرگترین شبکه تولیدی و اقتصادی کشور که همان روستائیان هستند، ارتباط نزدیک دارد و باید با استفاده از نفوذ خود، گام های جدی در استفاده از ظرفیت ساکنین روستاها بردارد.
این مقام مسئول با بیان اینکه می توان در توسعه تولیدات روستایی اقدامات بسیار موثری انجام داد، تاکید کرد: باید با جهت‌دهی به تولیدات روستایی و برقراری ارتباط میان تولید کنندگان روستایی و بازار مصرف، همراهی جدی تری در توسعه روستاهای کشور داشت.
موسوی همچنین به برگزاری برنامه های گرامیداشت روز زن در هجدهم اسفند ماه سالجاری اشاره کرد و افزود: باید با توسل به ائمه اطهار (ع)، این برنامه ها را با شادابی و نشاط اجتماعی و معنوی مضاعفی در جامعه برگزار کرد.
معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان ادامه داد: ضروری است در نشست با دهیاران و بانوان فعال استان، دستگاه های اجرایی متولی و دارای نفوذ در روستاها که می توانند موجب تولید ثروت و اشتغال در روستاها شوند، از اقدامات و برنامه های خود گزارش جامعی ارائه نمایند.
وی خاطر نشان کرد: با تعامل مستمر دهیاران و مدیران دستگاه های اجرایی به ویژه در حوزه توسعه روستایی می توان در بخش های اشتغال، آموزش، بهداشت و درمان، حرکت های نوین و جدی را شاهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز