در پارک بانوان شهر زنجان:

همایش بزرگ نقش آموزش حقوق شهروندی در تحکیم بنیان خانواده برگزارشد

۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۰:۲۱
کد خبر: ۶۸۰۸۷۸
همایش بزرگ نقش آموزش حقوق شهروندی در تحکیم بنیان خانواده برگزارشد
همایش بزرگ نقش آموزش حقوق شهروندی در تحکیم بنیان خانواده،با حضور امامعلی دادخواه عضو شورای اسلامی شهر زنجان و اصغرابراهیمی رئیس اداره انجمن اولیا ومربیان آموزش و پرورش استان و با شرکت 200 نفر از اولیای دانش آموزان مدارس نواحی یک و دو،در پارک بانوان شهر زنجان برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان:

همایش بزرگ "نقش آموزش حقوق شهروندی در تحکیم بنیان خانواده" با حضور  امامعلی دادخواه عضو شورای اسلامی شهر زنجان و اصغرابراهیمی رئیس اداره انجمن اولیا ومربیان آموزش و پرورش استان و با شرکت  200 نفر از اولیای دانش آموزان مدارس نواحی یک و دو،در پارک بانوان شهر زنجان برگزارشد.

در ابتدای این همایش اصغر ابراهیمی گفت:در سال تحصیلی گذشته بالغ بر 125 هزار نفر از اولیای دانش آموزان در کلاس های آموزش خانواده حضور یافته اند.

رییس اداره انجمن اولیا و مربیان استان افزود:در سال تحصیلی جاری نیز علاوه بر اجرای دوره های آموزشی عمومی در سطح مدارس استان،کلاس های آموزش خانواده با  هدف توانمند سازی والدین ، اعتلای نظام خانواده و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و...جهت تحکیم بنیان خانواده  و جلب مشارکت اولیا  در حال اجراست.

در ادامه امامعلی دادخواه،با اشاره به اهمیت خطیر خانواده ها ابراز داشت:تمامی دستگاه های اجرایی و دولتی و حمایتی می بایست در اختیار خانواده باشند و نقش خود را به طور مطلوب ایفا نمایند.

عضو شورای  اسلامی شهر زنجان با اشاره به حقوق شهروندی ، وظیفه والدین در استیفای حقوق کودکان را بسیار مهم دانست و لازمه ایجاد جامعه پرسشگر را وجود افراد مطالبه گر معرفی نمود.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز