با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان:

نمایشگاه عکس هنرجویان هنرستان هنرهای زیبای زنجان با عنوان"یارات"آغاز به کار کرد

۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۴۵:۰۰
کد خبر: ۶۸۱۳۸۵
نمایشگاه عکس هنرجویان هنرستان هنرهای زیبای زنجان با عنوانیاراتآغاز به کار کرد
با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان و سایر مسئولین استانی و شهرستانی ،دومین نمایشگاه عکس هنرجویان هنرستان هنرهای زیبای ناحیه دو زنجان با عنوان"یارات"درگالری هنر فرهنگسرای امام خمینی(ره)،آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان ؛ با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان و سایر مسئولین استانی و شهرستانی ،دومین نمایشگاه عکس هنرجویان هنرستان هنرهای زیبای ناحیه دو زنجان با عنوان"یارات"درگالری هنر فرهنگسرای امام خمینی(ره)،آغاز به کار کرد

محمود عباسی در این مراسم، با اشاره به جایگاه والای هنر و حس زیبایی‌شناسی در تعالی انسان‌ها، گفت: آموزش و پرورش نوین در جهان، برآن است تا هوش هیجانی افراد را پرورش داده و مهارت‌های اساسی زندگی را به آنان بیاموزد.

وی افزود: رشد متوازن و همه‌جانبه‌ی شخصیتی دانش‌آموزان از مهم‌ترین راهبردهای سند تحول بنیادین است و ما تلاش می‌کنیم آینده‌سازان میهن عزیزمان را در تمام بعدهای مذهبی، علمی، سیاسی، هنری، اقتصادی و فنی، و اجتماعی رشد دهیم.

معاون فرهنگی و پرورشی  آموزش و پرورش استان زنجان در ادامه با اشاره به نقش ممتاز هنرستان‌های هنر در کشور در ایجاد این توازن، تصریح کرد: هنرستان هنرهای زیبای پسران زنجان نیز در سایه‌ی برنامه ریزی دقیق و تخصصی، بهره‌مندی از اساتید و مدرسان ممتاز وهمچنین تلاش‌های عوامل اجرایی آن،در حال فعالیت است و برپایی نمایشگاه عکس"یارات" از نمودهای بارز آن است.

در ادامه ناصر مقدم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و سرپرست زنجان نیزگفت: در سایه‌ی تعاملات سازنده ی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش زنجان،این هنرستان هر روز، بهتر از دیروز به سمت افق‌های روشن حرکت می‌کند و جا دارد از زحمات مدیرو عوامل توانمند آن تقدیر و تشکر نماییم.

همچنین حسن مظفری مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو نیز درحاشیه  ی این مراسم، در گفتگویی اظهار داشت:هنرستان هنرهای زیبای زنجان با این روند ان‌شاء‌الله درآینده به قطب فعالیت‌های هنری دانش‌آموزی در استان تبدیل خواهد شد.

گفتنی است در این مراسم از شاگردان برتر هنرستان هنرهای زیبای پسران زنجان در رشته‌های موسیقی، سینما، گرافیک و انیمیشن، و نیز نفرات برتر دومین فراخوان نمایشگاه عکس "یارات" تجلیل شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز