رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی استان زنجان:

برگزاری آزمون ورودی پایه هفتم در مدارس غیردولتی ممنوع است

۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۲:۱۱:۴۴
کد خبر: ۶۸۱۵۱۹
برگزاری آزمون ورودی پایه هفتم در مدارس غیردولتی ممنوع است
علی بیات رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی در کارگاه آموزشی توجیهی تعیین شهریه مدارس غیردولتی در سال تحصیلی 98-97 گفت: برگزاری آزمون ورودی پایه هفتم در مدارس غیردولتی ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان ؛ کارگاه آموزشی توجیهی تعیین شهریه مدارس غیردولتی در سال تحصیلی 98-97 برگزار شد.

علی بیات رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی در ابتدای این کارگاه آموزشی از راه اندازی سامانه شهریه از اول اسفندماه سال جاری خبر داد و افزود: دراین سامانه به شکلی برنامه ریزی شده است که کلیه مراحل تعیین ، اخذ شهریه و عقد قرارداد با اولیا بصورت الکترونیکی انجام می شود و هیچ گونه قرارداد دستی بین اولیا و مدرسه منعقد نمی شود.

بیات تاکید کرد : با توجه به تغییرات صورت گرفته در سامانه تعیین شهریه انتظار می رود تا شهریه مدارس غیردولتی در سال تحصیلی آتی عادلانه تر و بر اساس امکانات و شرایط خاص هر مدرسه تعیین گردد.

رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی در ادامه با اشاره به حذف آزمون مدارس ابتدایی گفت: بدون شک حذف آزمون مدارس ابتدایی غیردولتی، بر اساس رویکرد تربیتی بوده که با هدف افزایش اعتماد به نفس و کاهش اضطراب در دانش آموزان صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: برگزاری آزمون ورودی پایه هفتم در مدارس غیردولتی ممنوع است و با مدیران متخلف مطابق قوانین و مقررات مربوطه برخورد خواهد شد.

بیات افزود : مطابق قانون، کلیه مدارس و مراکز غیردولتی ، ملزم به رعایت اهداف ، ضوابط و دستورالعمل های عمومی وزارت آموزش و پرورش هستند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز