معراج کرمی، رئیس اداره هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

اجرای نمایش "نامه‌نویس" در زنجان

۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۱۰:۱۷
کد خبر: ۶۸۱۵۶۳
اجرای نمایش نامه‌نویس در زنجان
hین نمایش کاری از گروه تئاتر پوپک بوده که نویسنده آن آلن بنت بوده و اجرای آن از ساعت ١٨ و ٣٠ دقیقه عصر آغاز می‌شود. بازیگران این فیلم مینا نظری و یلدا قرجه‌لو بوده و داستان آن در مورد زنی است که از تنهایی زیاد فقط نامه می‌نویسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان ؛ نمایش "نامه‌نویس" با طراحی و کارگردانی محمدولی فروتن، طی روزهای آینده در فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان اجرا می‌شود.

معراج کرمی، رئیس اداره هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در مورد این نمایش گفت: از هفتم تا یازده اسفندماه، نمایش "نامه‌نویس" در پلاتوی شماره یک انجمن هنرهای نمایشی زنجان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: این نمایش کاری از گروه تئاتر پوپک بوده که نویسنده آن آلن بنت بوده و اجرای آن از ساعت ١٨ و ٣٠ دقیقه عصر آغاز می‌شود.

به گفته وی، بازیگران این فیلم مینا نظری و یلدا قرجه‌لو بوده و داستان آن در مورد زنی است که از تنهایی زیاد فقط نامه می‌نویسد.

ساخت تیزر این نمایش بر عهده محسن قهرمانی و سارا آروان بوده و جلوه‌های بصری آن را میثم قره‌بلاغی بر عهده داشته، مدیریت صحنه بر عهده مهدی قره‌بلاغی، طراحی پوستر بر عهده حامد وقاری و گریم بر عهده ثریا فروتن است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز