در راستای ترویج سنّت حسنه اهدای کتاب و ارتقای فرهنگ مطالعه :

برگزاری هشتمین دوره جشنواره «اهدای کتاب، اهدای دانایی» در استان زنجان

۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۹:۲۵:۱۵
کد خبر: ۶۸۱۸۱۸
برگزاری هشتمین دوره جشنواره «اهدای کتاب، اهدای دانایی» در استان زنجان
در این طرح مردم خیّر و فرهنگ دوست استان می توانند در اقدامی ماندگار و خداپسندانه با اهدای کتاب به کتابخانه های عمومی در ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و غنی سازی منابع کتابخانه ها سهیم باشند. علاقمندان می توانند جهت اهدای کتابهای مازاد و بلا استفاده خود به یکی از کتابخانه های عمومی محل سکونت خود و یا به اداره کل کتابخانه های عمومی و ادارات کتابخانه های شهرستانهای تابعه مراجعه نموده و نسبت به اهدای کتابهای مورد نظر خود اقدام و یا با شماره های 33471613 و 33462917 داخلی (30 )تماس حاصل فرمایند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان:

هشتمین دوره جشنواره «اهدای کتاب، اهدای دانایی» در استان زنجان برگزار می شود در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و در راستای ترویج سنّت حسنه اهدای کتاب و ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی ، هشتمین دوره طرح «اهدای کتاب، اهدای دانایی» در اسفند ماه سالجاری در سطح استان زنجان اجرا می شود.

در جهت ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، غنی‌سازی منابع کتابخانه‌های عمومی و ترویج سنت حسنه اهدای کتاب، هشتمین دوره طرح «اهدای کتاب، اهدای دانایی» از اول اسفند به مدت یک ماه در کتابخانه های عمومی استان زنجان اجرا می شود.
ترویج سنّت حسنه اهدای کتاب، فرهنگ سازی در اهدای کتابهای مفید و بلا استفاده موجود در منازل و ادارات جهت استفاده کتابخوانان ، شهروندان و اعضای کتابخانه های عمومی، غنی‌سازی منابع کتابخانه‌ها و ایجاد امکان دسترسی کتابخوانان و علاقمندان به کتاب و منابع خواندنی از اهداف طرح «اهدای کتاب، اهدای دانایی» می باشد.
در این طرح مردم خیّر و فرهنگ دوست استان می توانند در اقدامی ماندگار و خداپسندانه با اهدای کتاب به کتابخانه های عمومی در ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و غنی سازی منابع کتابخانه ها سهیم باشند.
علاقمندان می توانند جهت اهدای کتابهای مازاد و بلا استفاده خود به یکی از کتابخانه های عمومی محل سکونت خود و یا به اداره کل کتابخانه های عمومی و ادارات کتابخانه های شهرستانهای تابعه مراجعه نموده و نسبت به اهدای کتابهای مورد نظر خود اقدام و یا با شماره های  33471613  و 33462917 داخلی (30 )تماس حاصل فرمایند.
همچنین شهروندان محترم می توانند نشانی و شماره تماس خود را به سامانه پیامکی اداره کل کتابخانه های عمومی استان 30009900096666 ارسال نمایند تا نسبت به دریافت کتابها توسط کتابخانه های عمومی استان اقدام شود.
تاکنون در 7 دوره اجرای این طرح در استان زنجان توفیقات خوبی در فرهنگ‌سازی اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی حاصل شده و طی آن 200 هزار نسخه از کتاب‌های شهروندان محترم و اقشار مختلف مردم و نیز سازمان‌های دولتی به کتابخانه‌‌های عمومی استان اهدا شده و دراختیار کتابخوانان و اعضای کتابخانه های عمومی قرار گرفته است.
 

 

نظر شما