رضا عسگری فرماندار زنجان:

حقوق مدیران شهرداری زنجان پس از حقوق کارگران پرداخت می شود

۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۸:۳۱:۵۰
کد خبر: ۶۸۳۶۸۱
حقوق مدیران شهرداری زنجان پس از حقوق کارگران پرداخت می شود
تا روزی که حق و حقوق کارگران فضای سبز و نیروهای قراردادی خدمات شهری پرداخت نشده، هیچ کدام از مدیران شهری در دوایر مختلف از خود شهردار تا مسئولان سازمان های تابعه حق دریافت هیچ نوع حقوق اسفند ماه، پاداش پایان سال و عیدی و هیچ نوع دریافتی غیر نقدی را نخواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان:

رضا عسگری : مشکل موجود در شهرداری، جذب تعداد زیادی از افراد به نام کارگر فضای سبز و نیروی خدماتی است اما در عمل از تعدادی از آنان در بخش اداری استفاده می شود.
وی تاکید کرد: این نوع جذب نیرو هم اغلب در گذشته از سوی افرادی که نفوذی در شورای شهر و شهرداری دارند، رخ داده است.
عسگری تصریح کرد: به تبع در صورتی که اقدامی برای تعیین تکلیف این نیروها انجام شود، باید تمام نیروها در محل استخدام خود فعالیت کنند.
فرماندار شهرستان زنجان گفت: اینگونه نیست که کسی به نام فضای سبز یا بخش خدمات شهری جذب شده باشد بتواند در بخش اداری هم فعالیت کند، اغلب افراد تحریک کننده دیگران هم همین اشخاص هستند.
وی اظهار کرد: ما می گوییم شهر نیاز به تعدادی نیرو در فضای سبز و بخش خدمات شهری دارد و در عمل می بینیم که این میزان نیروی موجود برابر با خدمات مورد نیاز شهر نیست.
عسگری یادآورشد: در صورتی که این وضعیت مدیریت شود، کارگرانی که در بخش خدمات و فضای سبز و پاکبانانی که فعالیت می کنند، به حتم می توان شرایطی فراهم ساخت که از حق و حقوق لازم برخوردار شوند.
فرماندار شهرستان زنجان گفت: این نیروها باید در محل جذب خود فعال باشند تا شهروندان هم از خدمات آنان استفاده کنند و بتوان حق و حقوق آنان را پرداخت کرد.
وی تصریح کرد: گاه مشاهده می شود که پرداخت برخی کارکنان در شهرداری به موقع و تعدادی دیگر با تاخیر انجام می شود.
وی تاکید کرد: شهردار زنجان هم با صراحت اعلام کرده ام و این دستور صریح استاندار هم هست، تا روزی که حق و حقوق کارگران فضای سبز و نیروهای قراردادی خدمات شهری پرداخت نشده، هیچ کدام از مدیران شهری در دوایر مختلف از خود شهردار تا مسئولان سازمان های تابعه حق دریافت هیچ نوع حقوق اسفند ماه، پاداش پایان سال و عیدی و هیچ نوع دریافتی غیر نقدی را نخواهند داشت.
شهرداری زنجان بیش از 2 هزار نفر نیرو دارد که از زمان پرداخت آخرین حقوق تعدادی از آنان بیش از چهار ماه سپری می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز