استاندار زنجان تاکید کرد؛

بهره‌مندی شهرداران از پشتیبانی سازمان همیاری در تامین تجهیزات و آراستگی شهرها

۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۶:۱۷
کد خبر: ۶۸۴۷۳۳
بهره‌مندی شهرداران از پشتیبانی سازمان همیاری در تامین تجهیزات و آراستگی شهرها
استاندار زنجان بر ضرورت استفاده از توان سازمان همیاری در پشتیبانی از شهرداری های استان تاکید کرد و گفت: شهرداران با پشتیبانی سازمان همیاری و تامین ماشین آلات مورد نیاز خود می توانند برای افزایش نشاط و شادابی و آراستگی شهرها از ظرفیت مردم، دانش آموزان و انجمن‌های حمایت از محیط زیست و بخش های مختلف نیز بهره مند شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ اسداله درویش امیری در جلسه شورای سازمان همیاری شهرداری های استان با بیان اینکه سازمان همیاری شهرداری ها یک بنگاه اقتصادی است، اظهار کرد: نگاه و رویکرد در تاسیس سازمان همیاری شهرداری ها این بوده که علاوه بر پشتیبانی از شهرداری ها در فراهم کردن تدارکات، تجهیز ماشین آلات و ارائه خدمات، بخشی از مشکلات و تنگناهای موجود آنها ساماندهی شود.

وی با بیان اینکه شادابی، نشاط و تمیز بودن شهرها ارتباط مستقیمی با روحیه و نشاط مردم دارد، افزود: جامعه، نیازمند طبیعتی با نشاط و شاداب است و متولیان شهرها باید در فراهم کردن زمینه های آن تلاش کنند.
مقام عالی اجرایی استان در ادامه با اشاره به رفع مشکل تملک مجموعه تفریحی گاوازنگ زنجان، گفت: پیگیری های لازم در این خصوص، صورت گرفته و تاکنون باید سند این مجموعه، صادر می شد؛ چرا که گاوازنگ به عنوان یک قطب نمای گردشگری استان، باید برنامه ریزی و مدیریت صحیحی جهت نهایت بهره مندی از ظرفیت های آن و ایجاد درآمدزایی برای مجموعه سازمان همیاری شهرداری های استان داشته باشد.
گفتنی است در این جلسه، سعید امیدی با رای اکثریت اعضای شورا به عنوان مدیر عامل جدید سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان انتخاب شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز