فرماندار خدابنده:

خدمت به مردم در نظام جمهوری اسلامی موهبت الهی است

۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۱:۰۲:۳۱
کد خبر: ۶۸۹۵۱۹
خدمت به مردم در نظام جمهوری اسلامی موهبت الهی است
فرماندار شهرستان خدابنده خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را یک فرصت و موهبت الهی دانست که به مسئولین عطا شده و گفت: واجب است مدیران این فرصت و موهبت را قدر بدانند و تلاش خود را جهت ارائه خدمت بی منت برای مردم بکار گیرند .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ حمید میرزایی در جلسه معارفه سرپرست بخشداری افشار، مردم را ولی نعمتان مدیران نامید که بعد از گذشت ۳۹ سال از انقلاب اسلامی بامشکلات موجود در کشور ، باز هم به حضوری گسترده در عرصه های مختلف دارند و افزود: حضور همه جانبه و گسترده مردم در مسائل و موضوعات مرتبط با کشور، انقلاب و نظام نشان‌دهنده وفاداری آنان است.

وی هزینه کرد اعتبارات دهیاریها را در جهت عمران، آبادانی و تامین آب شرب روستاها وظیفه دهیاران نامیده و آنها را ملزم به رفتار براساس عدالت اجتماعی دانست.
فرماندار خدابنده همچنین بر تسهیلات بخش روستایی - عشایری و شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر اشاره کرد و اعتبار تخصیصی به استان زنجان را ۲۸۵ میلیارد تومان و سهم شهرستان خدابنده را در مرحله اول ۳۱ میلیارد تومان اعلام نمود و خواستار تمهیدات لازم برای جذب متقاضیان و اشتغالزایی مردم در منطقه شد. 
میرزایی با اشاره به ظرفیت و پتانسیل های بالای بخش افشار در حوزه گردشگری، خاطرنشان کرد: با وجود غارشگفت انگیز کتله خور در گرماب و 4 خانه بوم گردی در شهرستان، برنامه ریزی و نصب تبلیغات در مسیر جاذبه های گردشگری در جهت شناساندن مراکز به گردشگران مؤثر است .
وی در پایان این جلسه ضمن قدردانی از تلاش و فعالیت احمدی نژاد بخشدار سابق بخش افشار ، علی اصانلو را با اعلام سوابق کاری درخشان در وزارت کشور  بعنوان سرپرست بخشداری افشار معرفی نمود و با بیان شرح وظایف بخشدار بعنوان نماینده عالی دولت در منطقه اعم از : ایجاد وفاق و همدلی بین مردم و مسئولین - نظارت بر توزیع ارزاق عمومی مردم - اجرای سیاستهای عمومی دولت در بخش - نظارت بر عملکرد دهیاریهای روستاها بر اساس عدالت و عملکرد شوراهای اسلامی منطبق بر قانون پرداخت .

 

نظر شما