فاطمه کرباسی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

پیام تبریک نوروزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان

۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۰:۰۷
کد خبر: ۶۹۰۴۵۲
پیام تبریک نوروزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان
از درگاه ایزد منان برای ملت بزرگ ایران و مردم شریف استان زنجان‌ بالاخص‌ اهالی فرهنگ و هنر این سرزمین، سرافرازی، سربلندی، سعادت، سرزندگی و سالی پر از توفیق روزافزون در عبودیت حضرت حق‌ و خدمت به خلق‌ آرزومندم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان:  

ای صبا نکهتی از خاک ره یار بیار ببر اندوه دل و مژده دلدار بیار حافظ

تن سرد زمین به لطف ترنم باران و نوازش گرم و سرشار آفتاب و نسیم بهاری و به فرمان حضرت حق سبز می‌شود و انسان به اندیشه و‌ دل سبز می‌شود و جهان به انسان...!
رستاخیز حیات سبز طبیعت در قامت رعنای بهار به جان‌های عاشق مؤمن، نوید رحمت و مغفرت دوست می‌دهد. غنچه‌ها در آواز شورانگیز بلبلان، مستانه در نسیم لطف به تسبیح حضرت دوست می‌آیند. دوباره جوانه‌ها سر بر می‌آورند، خورشید شادمانه به پیشواز شکوفه‌ها می‌رود و برگ‌‌های نورسته در زیر این نور سرشار از لطف، به بالیدن فکر می‌کنند و سایه گستردن...! 
هر سال با نو شدن زندگی در طبیعت، همت خود را مضاعف می‌کنیم تا به وظیفه خود در قبال اهالی فرهنگ و هنر این مرز و بوم، سرعت و کیفیت بیش‌تری دهیم.
از این‌رو هم‌نوا با نغمه‌سرایان یار، تقارن‌ ماه مبارک رجب و ایام ولادت مولای متقیان امیرالمؤمنین امام علی(ع) با نوروز باستانی و قدم سبز بهار را به فال نیک می‌گیرم و ضمن تبریک این ایام خجسته، از درگاه ایزد منان برای ملت بزرگ ایران و مردم شریف استان زنجان‌ بالاخص‌ اهالی فرهنگ و هنر این سرزمین، سرافرازی، سربلندی، سعادت، سرزندگی و سالی پر از توفیق روزافزون در عبودیت حضرت حق‌ و خدمت به خلق‌ آرزومندم.
فاطمه کرباسی 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز