مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری زنجان خبر داد؛

ارائه خدمات دفاتر پیشخوان خدمات دولت در ‌تعطیلات نوروز

۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۲۳:۳۸:۲۰
کد خبر: ۶۹۱۰۹۴
ارائه خدمات دفاتر پیشخوان خدمات دولت در ‌تعطیلات نوروز
مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری زنجان از پیش بینی و تنظیم کشیک های نوروزی برای دفاتر پیشخوان خدمات دولت در سراسر استان خبر داد و گفت: در ایام تعطیلات نوروزی، کشیک های نوروزی دفاتر پیشخوان خدمات دولت جهت ارائه خدمات به مردم استان آمادگی های لازم را خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان:

پریسا فتحعلی بیگلو در گفت‌وگو با روابط عمومی استانداری زنجان، اظهار کرد: در تمامی شهرستان های استان زنجان، دفاتر پیشخوان خدمات دولت دارای کشیک های نوروزی هستند و بر اساس اعلام انجمن صنفی دفاتر پیشخوان استان در تعطیلات نوروز به ارائه خدمات می پردازند.
وی در بخش دیگری از این مصاحبه برخی از وظایف اداره فناوری اطلاعات و شبکه دولت در استانداری زنجان را برشمرد و گفت: مواردی همچون ایجاد و حفاظت از مرکز داده استانداری، مدیریت و نگهداری بستر مجازی مرکز داده استانداری، مدیریت نرم افزارهای سازمانی و نگهداری و به‌روز رسانی شبکه داخلی استانداری بخشی از وظایف این اداره می باشد.
این مقام مسئول ادامه داد: مدیریت و نگهداری نرم افزارهای سازمانی اقدامات و خدماتی از قبیل ارزیابی وب سایت و زیرسایت های استانداری، راه اندازی وب سایت پایگاه خبری استانداری زنجان، راه اندازی سامانه میز خدمت الکترونیک و اقدامات انجام شده در حوزه شهرداری های استان با همکاری دفتر امور شهری را شامل می شود که در حوزه فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری زنجان طی سال گذشته انجام شده و ادامه دارد.
فتحعلی‌بیگلو به برگزاری کلاس های آموزشی و برگزاری مانورهای ویژه در این دفتر اشاره کرد و یادآور شد: در ایام برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نیز اقدامات مربوط به راه اندازی و مدیریت سامانه جامع انتخابات استان زنجان انجام شده است.
مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری زنجان خاطر نشان کرد: اقدامات مربوط به ساماندهی و نظارت بر دفاتر پیشخوان، ارتباطات شبکه دولت، برگزاری نمایشگاه الکامپ و اجرای دولت الکترونیک نیز در سال گذشته انجام شده و برنامه ریزی های لازم در حوزه فناوری اطلاعات، شبکه دولت و مدیریت دفاتر پیشخوان دولت در استان نیز انجام شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز