مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان:

آمادگی کامل کلیه ناوگان مسافری زنجان جهت انجام سفرهای نوروزی

۱۳۹۷/۰۱/۰۷ - ۱۲:۰۸:۲۷
کد خبر: ۶۹۱۵۵۵
آمادگی کامل کلیه ناوگان مسافری زنجان جهت انجام سفرهای نوروزی
ایرج دست نشان مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان: طرح نوروزی از 23 اسفند تعیین و با توجه به ترکیب تعطیلات در سال جدید پایان طرح نیز 17 فروردین میباشد افزود: ساماندهی و نظارت بر عملکرد امداد خودروی دارای مجوز در شبکه راه ها از طریق سامانه مدیریت ناوگان امدادی انجام می شود وکلیه کارگاه¬های جاده¬ای در طول ایام نوروزی ( 96/12/24 لغایت 97/01/17 ) غیر فعال و تعطیل هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان:

​ مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان درجلسه ستاد نوروزی 97 گفت : پیش فروش بلیط های نوروزی اتوبوس های بین شهری بصورت اینترنتی و حضوری . پیش فروش اینترنی بلیت از مورخ 96/11/17 بصورت تواما (حضوری و غیر حضوری) آغاز گردیده و نظارت مستمر ستادی و استانی بر روند اجرای آن صورت می پذیرد.

ایرج دست نشان با بیان اینکه با توجه به پیش‌بینی آغاز سفرهای نوروزی از 24 اسفند و تعطیلات منتهی به پایان سال ، طرح نوروزی از 23 اسفند تعیین و با توجه به ترکیب تعطیلات در سال جدید پایان طرح نیز 17 فروردین میباشد افزود: ساماندهی و نظارت بر عملکرد امداد خودروی دارای مجوز در شبکه راه ها از طریق سامانه مدیریت ناوگان امدادی انجام می شود وکلیه کارگاه¬های جاده¬ای در طول ایام نوروزی ( 96/12/24 لغایت 97/01/17 ) غیر فعال و تعطیل هستند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان خاطرنشان ساخت : 

نظارت بر مدیران فنی شرکتها و موسسات حمل و نقل در اعمال دقت نظر بیشتر هنگام بررسی و ارایه تاییدیه سلامت فنی وسایل نقلیه مسافربری قبل از اعزام به سفر وهمچنین نظارت بر فعالیت مجتمع های خدماتی رفاهی با تاکید بر رعایت مسایل بهداشتی ، سیستم گرمایش و سرمایش، نمازخانه ها ، و ... بسیارمورد تاکید این اداره کل است .

دست نشان تصریح کرد: هماهنگی با مبادی مسئول جهت جلوگیری از فعالیت سواری های مسافربر شخصی در راه های برون شهری صورت گرفته است وسایل نقلیه مسافربری درون شهری و ادارات دولتی و سایردستگاه ها و ارگان ها اجازه جابجائی مسافران نوروزی را نخواهند داشت /.

جلسه ستاد نوروزی 97 با حضور ارگانهای ذیربط ازجمله پلیس راه ،اورژآنس ،میراث فرهنگی ،استانداری و...دراداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان برگزارشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز