فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان خبر داد؛

اجرای طرح پلیس راهور از ۲۴ اسفند تا ۱۵ فروردین

۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۰:۰۷:۱۳
کد خبر: ۶۹۱۶۴۵
اجرای طرح پلیس راهور از ۲۴ اسفند تا ۱۵ فروردین
فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان گفت: اقدامات پلیس راهور از 24 اسفند سال گذشته آغاز شده و تا 15 فروردین ادامه می یابد و نیروی انتظامی حضور مستمر و موثری در تامین امنیت و انضباط رانندگی در جاده ها دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان:

سردار علی آزادی در دیدار نوروزی جانشین معاونت آموزش ناجا و جمعی از فرماندهان انتظامی استان با استاندار زنجان، با بیان اینکه با شعار آرامش بهاری، نظم و امنیت، اقدامات پلیس آغاز شد، افزود: با حضور مستمر در تمامی شهرستان ها، تمهیدات لازم جهت رفاه حال مسافران نوروزی فراهم شده است.
مقام عالی اجرایی استان ادامه داد: بازرسان عالی از سوی ستاد نیروی انتظامی در استان ها حضور می یابند و بر روند اقدامات نیروی انتظامی در مناطق مختلف نظارت دارند.
وی درخصوص دستاوردهای اقدامات نیروی انتظامی در استان زنجان اظهار کرد: در ایام ابتدای سال جاری کشفیات مشروبات الکلی در استان زنجان رشد یافته و میزان سرقت ها در این استان تاکنون 6 درصد کاهش داشته است.
فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان خاطرنشان کرد: با اقدامات آموزشی انجام شده در نیروی انتظامی استان، میزان فعالیت نیروها و رضایت شهروندان از این نیرو رشد چشمگیری داشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز