استاندار زنجان:

پرستاری از کودکان بی سرپرست، موهبتی الهی است

۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۲۳:۰۸:۰۸
کد خبر: ۶۹۱۸۲۰
پرستاری از کودکان بی سرپرست، موهبتی الهی است
استاندار زنجان با بیان اینکه امام علی (ع)، پرچم‌ دار حمایت از یتیمان است، گفت: پرستاری از کودکان بی سرپرست، موهبتی الهی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان:

 اسداله درویش‌ امیری در بازدید از شیرخوارگاه شهید ثمین ‌تاب زنجان، با بیان اینکه پرستارانی که مسئولیت نگهداری از کودکان بی سرپرست را بر عهده دارند، در واقع راه امیر مومنان را ادامه می دهند، اظهار کرد: پرستاران باید به این مسئولیت خطیر و شیرین خود، افتخار کنند.
وی ضمن تاکید بر ضرورت دقت و توجه برای انجام این مسئولیت خطیر، افزود: باید مراقب بود در این مسئولیت و به واسطه سختی کار، هیچ‌ گاه به یتیمان بداخلاقی نشود؛ چرا که در این صورت مورد غضب خداوند قرار خواهیم گرفت.
استاندار زنجان با بیان اینکه فرهنگ یتیم ‌نوازی شیعیان نیز از امیرالمومنین (ع) به ارث رسیده است، تصریح کرد: بی‌ شک فعالیت در این عرصه، افتخار و موهبتی است که نصیب پرستاران این مرکز شده و این افراد باید به خود ببالند که اوقات خود را در یتیم ‌نوازی می‌ گذرانند.
وی تمایز مسیر سرنوشت انسان ها را تقدیر الهی و قضا و قدر عنوان کرد و یادآور شد: خداوند بزرگ تمامی انسان ها را سالم خلق می کند، اما بعضا سرنوشت و کم‌ توجهی برخی پدران و مادران، موجب شکل گیری مسیر دیگری در خلقت الهی می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز