استاندار زنجان تاکید کرد:

ارتقاء کیفیت محصولات و رقابت پذیری تولیدات داخلی در راستای تحقق شعار سال/ برگزاری نخستین همایش ملی حمایت از تولیدکنندگان داخلی در زنجان

۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۵:۴۷:۳۳
کد خبر: ۶۹۳۱۰۰
ارتقاء کیفیت محصولات و رقابت پذیری تولیدات داخلی در راستای تحقق شعار سال/ برگزاری نخستین همایش ملی حمایت از تولیدکنندگان داخلی در زنجان
استاندار زنجان با بیان اینکه حمایت از تولیدات داخلی و کالای ایرانی به منظور خرید هر نوع جنس ایرانی با هر نوع کیفیت نمی باشد، گفت: در کنار حمایت مردم و مصرف کنندگان از تولیدات داخلی ضروری است تا سرمایه گذاران و تولیدکنندگان کالای ایرانی در راستای ارتقاء کیفیت محصولات و رقابت پذیری تولیدات خود با اجناس مشابه خارجی گام های اساسی بردارند.

بهگزارشخبرگزاریبرنااستانزنجان؛ اسداله درویش امیری در نشست صمیمی و دیدار عیدانه با همکاران استانداری زنجان، با تشریح بخشی از رویکردها و برنامه های پیش بینی شده در سال جدید، اظهار کرد: در سال 97 با تمرکز بر محور تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان " حمایت از کالای ایرانی" نامگذاری شده است، اقدامات و برنامه های پیش بینی شده را پیگیری و اجرا خواهیم کرد.
وی برگزاری نخستین همایش ملی حمایت از تولیدکنندگان داخلی در استان زنجان را از مهمترین برنامه های سال 97 در زنجان عنوان کرد و گفت: در راستای تحقق شعار سال، مسئولین باید با جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشور از تولیدات ملی و افزایش کیفیت آن حمایت نموده و فضای رقابتی سالمی در کشور ایجاد کنند و مردم نیز با خرید کالای ایرانی از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران داخلی حمایت نمایند.
مقام عالی اجرایی استان با بیان اینکه حمایت از تولیدات داخلی و کالای ایرانی نیازمند تبیین اهداف و برنامه ها در سطح جامعه است، افزود: با ایجاد فضای رقابتی در کشور علاوه بر ارتقاء کیفیت تولیدات داخلی، از حوزه سرمایه گذاری، اشتغال و توسعه شرکت های دانش بنیان داخلی حمایت جدی خواهد شد و این امر از وابستگی به تولیدات خارجی و واردات کشور می کاهد.
استاندار زنجان با اشاره به اینکه علیرغم وجود مشکلات، اقدامات موثری در سال گذشته در استان انجام شده که باید استمرار یابد، یادآور شد: نخستین گام ها در راستای ایجاد همبستگی میان تمامی سرمایه های انسانی و نیروهای استان در سال گذشته با برگزاری همایش همبستگی مسئولین استان زنجان برداشته شده و باید ادامه یابد.
نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: پس از حوادث و اغتشاشات دی‌ماه، استان زنجان اولین استان کشور بود که با برگزاری همایش اتحاد و همبستگی میان تمامی مدیران نظامی، انتظامی، قضایی، فرمانداران و ائمه جمعه سراسر استان اقدامات اساسی را آغاز نمود که در سال 97 نیز در جهت استمرار این همبستگی تلاش خواهدکرد.
درویش امیری با بیان اینکه برخی خارج‌نشینان به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی و ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی در ایران هستند، خاطرنشان کرد: با تمرکز بر رفع مشکلات اقتصادی و ایجاد اشتغال جوانان می توان نشاط و شادابی را در جامعه ایجاد نمود و مردم به ویژه نسل جوان را به آینده کشور امیدوار کرد.
وی در ادامه، برگزاری نشست با تمامی احزاب و گروه های سیاسی در استان را از دیگر اقدامات مهم سال‌گذشته در زنجان برشمرد و اظهار کرد: اداره صحیح، منطقی و شرافتمندانه در کنار توجه به توسعه و پیشرفت استان و کشور از مهمترین وظایف مدیران است که باید با ایجاد همبستگی در میان تمامی احزاب، نیروهای انسانی، مدیران و مردم به این امر توجه جدی داشته باشند. 
استاندار زنجان همچنین به رویکردهای اداری و کاری در مجموعه استانداری زنجان اشاره کرد و گفت: ضروری است در سال کاری جدید، مدیران ستادی و مسئولین دستگاه های اجرایی استان از همفکری و مشارکت کارشناسان در حوزه های مختلف بیش از پیش استفاده نمایند و از ظرفیت های کارشناسی موجود در استانداری و دستگاه های اجرایی را به ویژه در تصمیم‌گیری هایی که به سرنوشت کاری همه کارکنان مربوط می‌شود، بیشتر مورد توجه قرار دهند.
مدیرعالی اجرایی استان ادامه داد: همکاران و کارشناسان نیز باید با عشق و تعصب سازمانی بیشتری نسبت به گذشته در راستای انجام وظایف اداری و خدمت به مردم قدم بردارند تا کارها با سرعت و کیفیت بیشتری انجام شده، مردم استان بهره بیشتری ببرند و مدیران می توانند در تقویت زمینه افزایش این عشق و تعصب نقش موثری داشته باشند. 
وی با اشاره به اینکه مجموعه استانداری به منزله مرکز ثقل و موتور محرکه نظام اداری استان به شمار می آید خاطرنشان کرد: به همین جهت، مدیران و کارشناسان استانداری باید بیشتر و بهتر از سایرین در راستای توسعه و پیشرفت استان با تعصب و علاقه فعالیت نمایند و به ارائه پیشنهادات سازنده در زمینه ایجاد تغییرات موثر و بهبود فرایند کار بپردازند.
استاندار زنجان در پایان ابراز امیدواری کرد با همبستگی و تلاش همگانی در راستای توسعه و رویش جوانه های اخلاق در جامعه، در ارتقاء و گسترش فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی موثر باشیم و بتوانیم تغییرات و رشد چشمگیری هم در زندگی شخصی و هم در محیط اجتماعی خود ایجاد کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز