مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد:

کشف محموله البسه قاچاق زنانه در زنجان

۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۲:۲۳:۵۷
کد خبر: ۶۹۴۴۴۱
کشف محموله البسه قاچاق زنانه در زنجان
مرتضی ممیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طی روزهای گذشته افزایش قاچاق به ویژه در حوزه البسه رشد بسیاری داشته است.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ ممیزی با اشاره به اینکه زنجان به علت داشتن ارتباط با استان‌های مختلف در مسیر عبوری بسیاری از محموله‌های قاچاق قرار دارد، تصریح کرد: از همین رو طی سال به صورت مستمر شاهد افزایش محموله‌های قاچاق هستیم.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه در آخرین محموله کشف شده 4 هزار و 177 ثوب انواع پوشاک زنانه در زنجان کشف شده است، اضافه کرد: این محموله  از یک دستگاه خودروی نیسان کشف و ضبط شد.
ممیزی با اشاره به اینکه پس از کشف و ارجاع قاچاق مورد اشاره به تعزیرات پرونده در شعب اداره کل تشکیل و پرونده راننده خودرو به عنوان متهم تشکیل و جلسات رسیدگی برگزار شد، گفت: متهم پرونده مالکیت محموله را پذیرفته و گمرک استان ارزش پوشاک مکشوفه را 800 میلیون ریال اعلام کرد.
وی افزود: پس از سیر مراحل قانونی، طبق حکم صادره عامل قاچاق علاوه بر ضبط خودرو و محموله به نفع دولت به پرداخت جریمه نقدی به میزان 844 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز