دیدار نوروزی پیشکسوتان ورزش استان زنجان درانجمن پیشکسوتان ورزش استان ؛

حضورمدیرکل ورزش و جوانان در جمع پیشکسوتان ورزش استان زنجان

۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۹:۱۸:۴۵
کد خبر: ۶۹۴۷۲۸
حضورمدیرکل ورزش و جوانان در جمع پیشکسوتان ورزش استان زنجان
علی خلیلی چچکی : شما پیشکسوتان فرهیخته، مجاز خواهید بود در هر رشته مورد علاقه اتان در هر مکان ورزشی حضور یابید . سپاسگزار خواهم شد که از تجربیات خود بنده را محروم نکنید .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ به همت انجمن پیشکسوتان ورزش استان زنجان، مو سپیدان ورزش در خانه پیشکسوتان گرد هم آمدند وسال نو را با هم اندیشی و صمیمیت آغاز نمودند .

10

در این دیدار دوستانه که جمع زیادی از خانم ها و آقایان پیشکسوت ورزش استان زنجان حضور داشتند، خلیلی رئیس انجمن پیشکسوتان ورزش استان ضمن عرض خیر مقدم و معرفی تک تک پیش کسوتان، از حضور جمع در این دیدار و هم اندیشی تشکر نموده اظهار داشت: وظیفه بود که در ابتدای سال نو در خدمت شما بزرگان ورزش استان باشیم تا ضمن تبریک سال نو و روز پدر دیداری تازه نمائیم.

ما هرگز زحمات و کوشش های عزیزان سفرکرده را که اکنون درمیان ما نیستند فراموش نخواهیم کرد. ای کاش موقعیت و توان ما اجازه میداد تندیس های این انسان های بزرگوار را در سطح شهر نصب کنیم تا جامعه بداند ورزش استان حاصل زحمات آنان بوده است. شالوده ورزش این استان مرهون از خود گذشتگی آن بزرگان است.

همچنین پاس می داریم حضور تاثیرگذار شما عزیزان فرهیخته را در ورزش استان. عرض و طول زندگی بسیار کوتاه است ؛ لذا ایجاب می کند که درشادی وغم کنار یکدیگر باشیم.من افتخار می کنم که در خدمت شما بزرگان هستم . آنچه حاصل ورزش این استان شده نتیجه زحماتی است که شما بزرگواران در مدارس و سالن ها و میادین ورزشی کشیده اید.امیدوارم سایه مهرتان بر سر خانواده بزرگ ورزش استان مستدام بماند.

حضورعلی خلیلی چچکی مدیر کل ورزش و جوانان استان و جواد سالک رئیس ورزش وجوانان شهرستان زنجان در جمع پیشکسوتان ورزش نشان از ارزش نهادن مسولین ورزشی بر موسپیدان ورزش استان داشت .

11

در این جمع علی خلیلی چچکی ضمن تبریک سال نو، تشکیل انجمن پیشکسوتان ورزش را حرکتی بسیارارزشمند دانست و اظهار داشت:از صمیمیتی که بین اعضای این انجمن وجود دارد بسیار خرسندم چرا که در کمتر استانی با این انسجام و یکدلی دیده می شود . امیدوارم این حرکت ارزشمند شما الگویی باشد برای جوانان این شهر. زیبا تر است که تجربیات شما بزرگواران به نسل جوان ما منتقل گردد.ما چه بخواهیم چه نخواهیم جوانان ما به عمل ما عکس العمل نشان خواهند داد و رفتارهای شما فرهیختگان چراغ راه آینده آنان خواهد شد.ما فرهنگ ارزش نهادن بر پیشکسوتان ورزشی را در جامعه ارج می نهیم و اشاعه خواهیم داد. شما پیشکسوتان فرهیخته، مجاز خواهید بود در هر رشته مورد علاقه اتان در هر مکان ورزشی حضور یابید . سپاسگزار خواهم شد که از تجربیات خود بنده را محروم نکنید .

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان ضمن ارج نهادن بر تجربیات پیشکسوتان گفت: سال ها طول خواهد کشید تا من راهی را که شما سال ها پیش رفته اید پیدا کنم . امیدوارم این گردهمایی های ارزشمند روز به روز افزایش یابد.

13

در ادامه ی این دور همی صمیمی تنی چند از پیشکسوتان به ارایه نقطه نظرات خود پرداختند . از جمله ایجاد ارتباط بیشنر با آموزش و پرورش چرا که نیروی بالقوه ورزش، در آموزش و پرورش نهان است . همچنین ایجاد یک شرکت تعاونی برای رفاه پیشکسوتان ورزشی .

پایان بخش این دیدار نوروزی عکسی دسته جمعی بود مقابل در ورودی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان .

16

 

نظر شما