رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی استان زنجان خبرداد:

وصول ۴۵ مقاله به دبیرخانه همایش بررسی راهکارها و چالش های توسعه مشارکت های مردمی

۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۳:۴۵:۴۵
کد خبر: ۶۹۸۳۴۵
وصول ۴۵ مقاله به دبیرخانه همایش بررسی راهکارها و چالش های توسعه مشارکت های مردمی
علی بیات رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی استان زنجان از وصول ۴۵ مقاله به دبیرخانه همایش بررسی راهکارها و چالش های توسعه مشارکت های مردمی خبرداد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ علی بیات اظهار کرد: همایش بررسی چالش ها و راهکارهای توسعه مشارکت های مردمی در آموزش و پرورش با هدف بررسی چگونگی تقویت میزان مشارکت مردم در آموزش و پرورش برگزار می شود.

بیات با اشاره به ارسال فراخوان این مقاله در آذرماه سال قبل گفت : 45 مقاله و تجربه برتر به دبیرخانه این همایش وصول شد.

وی افزود : مقالات پس از داوری؛ در دو بخش سخنرانی و پوستر مورد پذیرش هیات داوران قرار گرفته است و مراسم اختتامیه این همایش بر اساس اعلام قبلی در فراخوان مربوطه ، روز پنج شنبه 30 فروردین ماه سال جاری در محل سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی اظهار داشت :تعلیم و تربیت همواره با مشارکت به مفهوم اعم آن معنا می یابد ، پیچیدگی های مسایل تعلیم و تربیت و در مفهوم اخص آن " تربیت " به نحوی است که می توان به جرات اذعان داشت که بدون مشارکتهای مردمی نمی توان قافله تعلیم و تربیت را به سر منزل مقصود رساند.

گفتنی است ؛ این همایش در چهار محور اصلی رسانه‌ها و توسعه مشارکت‌های مردمی ، فرهنگ و توسعه مشارکت‌های مردمی ، قوانین، مقررات و توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد و توسعه مشارکت‌های مردمی و پنل ویژه ای تحت عنوان تجربیات برتر مدیران و معلمان در حوزه مشارکت های مردمی برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز