طغرا نگار رئیس دانشگاه جامع علمی استان زنجان:

دانشگاه جامع علمی کاربردی به منظور دستیابی به اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی تعریف شده

۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۲:۰۹:۳۶
کد خبر: ۶۹۸۵۰۷
دانشگاه جامع علمی کاربردی به منظور دستیابی به اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی تعریف شده
ما باید با وجود محدودیت‌هایی که با آن مواجه هستیم به سمت اهدافی که برای این دانشگاه تعیین و تعریف شده حرکت کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ دوازدهمین جلسه شورای فرهنگی و اجتماعی واحد استانی به منظور هماهنگی برنامه های فرهنگی و اجتماعی سال جاری در محل سالن کنفرانس واحد استانی با حضور  اعضاء شورای فرهنگی و اجتماعی در واحد استانی برگزار شد .

به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان دوازدهمین جلسه شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان با حضور  اعضاء شورای فرهنگی و اجتماعی در واحد استانی برگزار شد .

دراین جلسه ابتدا دکتر طغرا نگار رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن تبریک بهار طبیعت و سال نو و مبعث پیامبر اسلام(ص)، به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری(مدالظله العالی) اشاره کرد و گفت :دانشگاه جامع علمی کاربردی به منظور دستیابی به اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی تعریف شده و نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی که از جمله دغدغه‌های مقام معظم رهبری است، مسئولیت این دانشگاه را دو چندان کرده است.

طغرا نگار به برنامه های تدوین شده در سال جدید اشاره کرد و افزود:ما باید با وجود محدودیت‌هایی که با آن مواجه هستیم به سمت اهدافی که برای این دانشگاه تعیین و تعریف شده حرکت کنیم. در ادامه مصوبات جلسه قبل از سوی دبیر جلسه بیان شد .

 در خاتمه اعضای حاضر در جلسه نقطه نظرات خود را پیرامون برنامه های دانشگاه بیان داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز