رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور:

وزارت آموزش و پرورش در انتصاب زنان در حوزه ‌های مدیریتی، تصمیم جدی دارد

۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۲۰:۱۹:۵۳
کد خبر: ۶۹۸۶۸۸
وزارت آموزش و پرورش در انتصاب زنان در حوزه ‌های مدیریتی، تصمیم جدی دارد
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: وزارت آموزش و پرورش در جهت انتصاب زنان در حوزه ‌های مدیریتی، تصمیم جدی دارد؛ به‌ گونه‌ ای که انتصاب مدیرکل زن در استان ‌ها برای اولین بار در این دولت در استان زنجان صورت می‌ گیرد

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  مجید قدمی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان، با بیان اینکه انتصاب یک مدیر برای استان، نیازمند هماهنگی ‌های بسیاری است که گاهی این امر، کار را به تاخیر می ‌اندازد، اظهار کرد: پس از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، برای استفاده از ظرفیت زنان در سطوح بالای مدیریتی، نباید تردید کرد؛ چرا که تجارب موفقی از استفاده زنان در مدیریت حاصل شده است و این رویه باید ادامه داشته باشد.
وی با بیان اینکه‌ هدف اصلی، خدمت به نظام و مردم بوده و تغییر پست در جمهوری اسلامی، تغییر سنگر است، افزود: پیام اصلی رفتن از مسئولیت ‌ها این است که باید روزی پاسخگو بود. لذا باید کار اخلاقی، انجام داد و آبروها را حفظ کرد و رضای الهی، ملاک عمل مدیران باشد.
قدمی با بیان اینکه فرهنگیان با انسان، سر و کار دارند و این توفیق بزرگی است، خاطر نشان کرد: انسان به عنوان جهانی ناشناخته، تعریف می‌ شود و تربیت این جهان ناشناخته بر عهده معلمان است. در این راستا تفاوت صنعت و تربیت، این است که معلم باید بسوزد و بسازد که مدیریت کردن در این حوزه، مدیریت علمی، انسانی و اخلاقی است.
معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه بر اساس سند تحول بنیادین، موظفیم که مخاطب را در 6 ساعت، تربیت کنیم، تصریح کرد: تعلیم و تربیت، زنده کردن است و زنده کردن با تعلیم و تربیت، به ابزار عشق و علم نیازمند است که معلم باید برای تربیت اخلاقی، ایثار کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز