سرپرست سابق اداره کل آموزش و پرورش استان:

باید از ظرفیت بالای بانوان در امور مدیریتی استفاده بیشتری گردد

۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۶:۱۴:۰۵
کد خبر: ۶۹۸۷۳۳
باید از ظرفیت بالای بانوان در امور مدیریتی استفاده بیشتری گردد
هادی احمد نیا سرپرست سابق اداره کل آموزش و پرورش استان در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل تعلیم و تربیت استان گفت:باید از ظرفیت بالای بانوان در امور مدیریتی استفاده بیشتری گردد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ هادی احمدنیا سرپرست سابق اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل آموزش وپرورش استان ضمن خیر مقدم به میهمانان گفت:35 سال خدمت صادقانه آقای مرتضی تمجیدی مدیر کل سابق آموزش و پرورش استان ستودنی و انتصاب شایسته خانم مریم رشتچی مدیر کل جدید این نهاد فرهنگی مایه مسرت جامعه ی فرهنگی استان است.
وی افزود:انتخاب خانم رشتچی مجالی است تا بانوان فرهنگی استان جایگاه واقعی خود را پیدا کنند و شایستگی هایشان را نشان دهند.
 احمد نیا در ادامه ابراز داشت:ما به این انتخاب بسیار خوشبین هستیم و معتقدیم باید از ظرفیت بالای بانوان در امور مدیریتی استفاده بیشتری گردد.
سرپرست سابق اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد:امروز مدیر کل سابق آموزش و پرورش استان با کوله باری از تجربه و با روی سفید به کسوت بازنشستگی نایل آمدند و ما برای وی آرزوی بهترین ها را داریم.
معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان زنجان اظهار داشت:ضمن تقدیر و تشکر از کلیه همکاران در مساعدت اینجانب در طول 4 ماه سرپرستی دستگاه تعلیم و تربیت استان،آروز دارم سرعت کارهای مثبت در آموزش وپرورش استان با آمدن خانم مریم رشتچی به عنوان مدیر کل جدید شتاب بیشتری بگیرد.
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز