معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان:

زمین های شهرک برق و فناوری کهناب قابل واگذاری به متقاضیان می باشد

۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۶:۵۳
کد خبر: ۶۹۸۹۳۴
زمین های شهرک برق و فناوری کهناب قابل واگذاری به متقاضیان می باشد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان از واگذاری زمین های شهرک برق و فناوری کهناب به متقاضیان خبر داد و گفت: متقاضیان واجد شرایط می توانند با اخذ مجوز و فراهم نمودن مقدمات نسبت به دریافت اراضی در این شهرک و آغاز فعالیت تخصصی اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در استان؛ فرامرز نیک سرشت در گفت‌وگو با روابط عمومی استانداری زنجان، شرایط و نحوه واگذاری زمین در شهرک برق و فناوری کهناب زنجان را اعلام کرد و گفت: متقاضیان واجد شرایط با طی مراحل واگذاری می توانند با هماهنگی شرکت شهرکهای صنعتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نسبت به دریافت زمین و فعالیت در این شهرک اقدام نمایند.
وی با بیان اینکه متقاضیان در ابتدا می بایست مجوز فعالیت خود را از طریق دستگاه های متولی حوزه برق و فناوری استان دریافت نمایند، افزود: چنانچه متقاضیان از طریق سایت «بهین یاب» بصورت الکترونیکی برای دریافت مجوز اقدام کنند می توانند ظرف مدت 5 روز کاری مجوز فعالیت خود را اخذ نمایند.
معاون استاندار زنجان شرایط پرداخت هزینه خرید زمین در این اراضی را بصورت 30 درصد نقد و 70 درصد اقساط 30 ماهه عنوان کرد و گفت: یکی از شرایط بهره مندی از تسهیلات بانکی، ثبت نام در سامانه بهین یاب است و باقی شرایط منوط به احراز در کمیته های مربوطه می باشد.
نیک سرشت همچنین با اشاره به اینکه متراژ قطعات زمین متناسب با طرح متقاضیان قابل واگذاری خواهد بود، ادامه داد: قطعات زمین در شهرک کهناب در متراژهای بیش از 2 هزارمترمربع نیز قابل واگذاری می باشد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان خاطرنشان کرد: شهرک کهناب از مزیت هایی همچون همگن بودن صنایع، تخصصی بودن شرکت های فعال، دسترسی به جاده ها و راه های مواصلاتی و زیرساخت هایی همچون آب و برق برخوردار می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز