مدیرکل آموزش و پرورش استان در دیدار عمومی با کارکنان اداره کل:

در مدیریت یک مجموعه،اعتماد حرف اول را می زند

۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۴:۴۰:۱۱
کد خبر: ۶۹۹۲۸۲
در مدیریت یک مجموعه،اعتماد حرف اول را می زند
مریم رشتچی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در دیدار عمومی با کارکنان اداره کل گفت: در مدیریت یک مجموعه،اعتماد حرف اول را می زند و برای همین منظور بنده در بسیاری از کارها با اعتماد به همکاران تفویض اختیار خواهم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ پیش از ظهر امروز،مریم رشتچی برای تبیین برنامه های پیش رو و بیان مسایل و موارد لازم،با معاونان و کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان،در نمازخانه ساختمان آموزش دیدار کرد.

وی در ابتدای این مراسم ضمن تبریک ولادت حضرت امام حسین(ع)،حضرت زین العابدین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) و همچنین تقدیر از حضور همکاران در آیین معارفه گفت:ازتمامی همکاران ستادی در اداره کل،نواحی و مناطق 14 گانه آموزشی و همچنین تمامی فرهنگیان استان می خواهم جهت ارتقا و اعتلای آموزش و پرورش استان تلاش کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه "این مسئولیت یک امانت الهی نزد بنده است" گفت:از خداوند منان مسئلت می نمایم همه ما را در خدمت به دستگاه تعلیم و تربیت یاری نماید.

این مقام مسئول ضمن تاکید بر وجود نیروهای توانمنددر استان ابراز داشت:اعتقاد دارم وقتی موفقیتی بدست می آید حاصل تلاش گروهی است و اگر نقطه ضعفی هم وجود داشته باشد باز هم مربوط به مجموعه است و باید در جهت رفع آن تلاش شود.

رشتچی در این راستا تصریح کرد:بنده به کار تیمی ایمان و اعتقاد دارم و بر این اساس باید برای موفقیت یک فرد تیمی قوی پشت سر او باشد.

وی ادامه داد:در مدیریت یک مجموعه اعتماد حرف اول را می زند و برای همین منظور بنده در بسیاری از کارها با اعتماد به همکاران تفویض اختیار خواهم کرد.

مدیر کل آموزش وپرورش استان زنجان تاکید نمود:باید جایگاه نیروی انسانی در دستگاه تعلیم و تربیت حفظ شود و احترام و تکریم فرهنگیان و دانش آموزان مد نظر تمامی مجموعه باشد.رشتچی در خصوص برنامه های پیش رو و اهداف خود گفت:از اولویت های کاری بنده استفاده از تجارب مدیران،جوانان،بانوان و به خصوص استفاده از نظرات تمامی همکاران در انجام کارهاست.

وی در پایان برای تمامی زحمت کشان نظام مقدس تعلیم و تربیت آرزوی موفقیت و بهروزی نمود.

گفتنی است در این مراسم ازجانبازان دفاع مقدس،آقایان محمود عباسی معاون پرورشی و رسول محمدی معاون  اداره امور اداری اداره کل  با اهدا لوح تقدیر به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز تجلیل به عمل آمد و همچنین برنامه ی مولودی خوانی اجرا گردید.

 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز