صادقی پور امام جمعه شهرستان طارم ؛

جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان طارم برگزار گردید

۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۴:۰۱:۳۲
کد خبر: ۶۹۹۶۷۹
جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان طارم برگزار گردید
صادقی پور امام جمعه شهرستان طارم گفت: با بیان اینکه جلسات ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان با همکاری سپاه با موضوع آسیب شناسی و حل معضلات سطح شهر به طور مداوم برگزار می شود واعضای ستاد استان به طور مستمر از ستاد امر به معروف و نهی از منکر طارم بازدید به عمل می آورند و با برگزاری جلسات توجیهی به امورات ستاد این شهرستان رسیدگی می کنند

به گزارش خبرگزاری برنا در استان زنجان؛  جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان طارم به ریاست امام جمعه شهرستان و با حضور اعضای شورای اداری شهرستان برگزارشد.

صادقی پور امام جمعه شهرستان طارم گفت: با بیان اینکه جلسات ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان با همکاری سپاه با موضوع آسیب شناسی و حل معضلات سطح شهر به طور مداوم برگزار می شود واعضای ستاد استان به طور مستمر از ستاد امر به معروف و نهی از منکر طارم بازدید به عمل می آورند و با برگزاری جلسات توجیهی به امورات ستاد این شهرستان رسیدگی می کنند

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر طارم افزود: خوشبختانه در حوزه امر به معروف و نهی از منکر و مسائل اجتماعی در سطح جامعه اقدامات موثری صورت گرفته است به نحوی که در حوزه عفاف و حجاب هیچ رفتار منکری مشاهده نمی شود و این نشان از تقویت اعتقادات مذهبی در بین مردم طارم است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اشاره نمودند: مسائلی همچون بحث عفاف و حجاب و ارائه راهکار های مناسب در جهت تعیق معنویت و آموزش و فرهنگ سازی آموزه های دینی در قالب طرح های اموزشی را مطرح نمودند.

ایشان خاطر نشان کردند: کسانی که افکارشان ریشه در منابع اسلامی دارد وقتی که امر به معروف و نهی از منکر می کنند تاثیرش دوچندان است.

وی با اشاره به وجود ذاتی داشتن شادی و نشاط در افراد افزودند : در جامعه مشاهده می شود که در مراسمات و مجالس عروسی برای ایجاد این شادی رو به سوی اعمال خلاف شرع آورده می شود . وظیفه ما این است که که برای مردم شادی حلال تعریف و ایجاد کنیم و به سوی ان ترغیب نماییم. در حقیقت اساسی ترین رسالت ما تولید فکر برای رشد جامعه است.

درپایان خاطر نشان می گردد موضوعاتی که در این جلسات هم اندیشی باید مورد بررسی قرار بگیرد را بیان و از اعضا خواستند که برای هرکدام برنامه ها و راهکار های خود را ارئه دهند.

 

 

نظر شما