بھزیستی استان زنجان :

برگزاری همایش مددکاری اجتماعی و ارتقا پایداری اجتماعی

۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۵:۰۱:۵۰
کد خبر: ۷۰۱۰۰۴
برگزاری همایش مددکاری اجتماعی و ارتقا پایداری اجتماعی
رباب موحد مدیر روابط عمومی بھزیستی استان زنجان:وی با اشاره به شعار امسال در حوزه مددکاری مبنی بر " مددکاری اجتماعی و ارتقا ء پایداری اجتماعی " تشکیل و توسعه فعالیتهای بخش غیردولتی در حوزه مددکاری را از مهمترین رویکردهای بهزیستی برشمرد و اظهار نمود: مددکار کمک می کند که مددجو مشکل خود را شناخته و به توانایی های خود پی ببرد و با استفاده از منابع و امکانات موجود در جهت حل مشکل خود برآید.

به گزارش خبرگزاری برنا در استان زنجان؛ مدیر روابط عمومی بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه بهزیستی بعنوان یکی از مهمترین متولیان مددکاری است گفت:همایش مددکاری اجتماعی و ارتقا پایداری اجتماعی با تمرکز بر نهاد خانواده برگزار شد.به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان زنجان رباب موحد افزود : ازماموریت های خطیر سازمان بهزیستی آگاهسازی وکاهش آسیب های اجتماعی و ارتقاء سطح دانش و آگاهی افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی است و از سویی دیگر حمایت از زنان سرپرست خانوار که این امراز مهمترین وظایف مددکاران بهزیستی بشمار می آید.

وی با اشاره به شعار امسال در حوزه مددکاری مبنی بر " مددکاری اجتماعی و ارتقا ء پایداری اجتماعی " تشکیل و توسعه فعالیتهای بخش غیردولتی در حوزه مددکاری را از مهمترین رویکردهای بهزیستی برشمرد و اظهار نمود: مددکار کمک می کند که مددجو مشکل خود را شناخته و به توانایی های خود پی ببرد و با استفاده از منابع و امکانات موجود در جهت حل مشکل خود برآید.
موحد گفت: این همایش صبح روز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه در محل سالن همایش های شهید شهریاری صدا و سیما با حضور معاون امور اجتماعی بهزیستی کشور ، مدیر کل دفتر امور آسیب دیدگان سازمان بهزیستی کشور و تقدیر از مددکاران نمونه بهزیستی استان زنجان برگزار  شد.
وی گفت: در حال حاضر 164 نفر مددکار در حوزه اجتماعی و توانبخشی در سطح استان زنجان مشغول بکار بوده و به مددجویان بهزیستی ارائه خدمات می نمایند.
گفتنی است :مرکز مستقل مداخله در خانواده بمنظور کاھش طلاق بھزیستی نیز در حاشیه این ھمایش و با حضور معاون امور اجتماعی بھزیستی کشورافتتاح خواھد شد
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز