مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در مراسم معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم دره:

شهرستان خرم دره در برخی از رشته های ورزشی شهرستان طلایی ورزش استان می باشد

۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۵:۵۱:۱۷
کد خبر: ۷۰۱۰۳۴
شهرستان خرم دره در برخی از رشته های ورزشی شهرستان طلایی ورزش استان می باشد
مدیر کل ورزش وجوانان اظهار کرد در جهت حمایت و توسعه بیشتر ورزش در شهرستان ها و هیئت های رشته های مختلف ورزشی ،اعتبارات خوبی تخصیص داده شده که در طول سال نیز اختصاص پیدا خواهد شد .

به گزارش خبرگزاری برنا در استان زنجان؛ علی خلیلی مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در مراسم معارفه رئیس اداره ورزش و چوانان وآئین تجلیل از هیئت ها وسمن های جوانان شهرستان زنجان،بابیان این مطلب که توسعه ورزش بویژه ورزش همگانی تاثیر مستقیم در شادابی و اثر بخش در بهروری خانواده ها دارد،در این راستا مطمئنا تنها تلاش وفعالیت مجموعه اداره کل ورزش و جوانان کافی نخواهد بود باید همه دستگاه ها و همه اقشار جامعه کمک نمایند،همچنین وی اضافه کرد ،امسال رویدادهای مهمی منجمله مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا را پیشرو خواهیم داشت،به همین جهت اعتبارات خوبی را به هیئت ها اختصاص داده شده است .

خلیلی در ادامه اشاره به این مطلب نمود که شهرستان خرم دره قهرمانان و ورزشکاران و مربیان خوبی در رشته های مختلف ورزشی دارد و بعنوان شهرستان طلایی ورزش استان می باشد که از حمایت های ویژه اداره ورزش و جوانان برخوردار خواهد شد .

مدیر کل ورزش وجوانان در پایان سخنانش اظهار کرد در جهت حمایت و توسعه بیشتر ورزش در شهرستان ها و هیئت های رشته های مختلف ورزشی ،اعتبارات خوبی را تخصیص داده شده که در طول سال نیز اختصاص پیدا خواهد شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز