در قالب اجرای طرح تشدید بازرسی صورت گرفت :

بازرسی از ۵۳۳۵ واحد صنفی / تشکیل ۴۵۰ پرونده تخلف در استان زنجان

۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۶:۴۳:۳۱
کد خبر: ۷۰۱۰۵۳
بازرسی از ۵۳۳۵ واحد صنفی / تشکیل ۴۵۰ پرونده تخلف در استان زنجان
در قالب اجرای طرح تشدید بازرسی از 5335 واحد صنفی در سطح استان بازرسی بعمل آمد و 450پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا در استان زنجان؛ مهندس ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان با اعلام خبر فوق افزود : این طرح نظارتی از تاریخ 25 بهمن لغایت 15 فرودین ماه با همکاری اتاق اصناف ، اتحادیه های صنفی مرتبط و اداره کل تعزیرات حکومتی در قالب گشت های مشترک و مستقل در راستای رصد بازار در سطح استان اجرایی گردید.

وی تصریح کرد : در راستای اجرای این طرح 200 پرونده در خصوص عدم درج قیمت ، 113 پرونده در زمینه عدم صدور فاکتور ، 104 پرونده در زمینه گرانفروشی و مابقی در خصوص کم فروشی و تقلب ، برگزاری حراج های غیر قانونی و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی تشکیل گردید.

فغفوری یادآور شد : ارزش ریالی پرونده های ارجاع شده به تعزیرات حکومتی بالغ بر یک میلیارد و 700 میلیون ریال می باشد.

وی با اشاره به گزارشات مردمی دریافتی در این مدت اظهار داشت : 279 مورد گزارش مردمی از طریق ستاد خبری سامانه 124 دریافت گردید که 196 مورد به صورت تلفنی ، 65 مورد حضوری و 18 مورد به صورت کتبی وصول گردید.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان در خصوص حضور بازرسین در اکیپ های مشترک دستگاههای نظارتی ستاد خدمات سفر خاطر نشان ساخت : 80 مورد بازرسی از واحدهای خدماتی همچون رستوران های درون و برون شهری ، مراکز اقامتی و مراکز خدماتی صورت گرفته که 10 واحد متخلف شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی گردید است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز