استاندار زنجان:

نباید مفاهیم و ارزش های انقلاب اسلامی در جامعه فراموش شود

۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۷:۰۹:۱۹
کد خبر: ۷۰۱۲۷۵
نباید مفاهیم و ارزش های انقلاب اسلامی در جامعه فراموش شود
استاندار زنجان با تاکید بر ضرورت یادآوری مجدد آرمان های انقلاب اسلامی برای تمامی اقشار مختلف جامعه، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران، انقلاب کلام، منطق، عقل، اخلاق، فرهنگ، مذهب و خردورزی بود و نباید اجازه دهیم این مفاهیم و ارزش ها در جامعه فراموش شده یا جای خود را به تعاریف دیگری بدهند.

به گزارش خبرگزاری برنا در استان زنجان؛  اسداله درویش امیری در نشست صمیمی با جمعی از جانبازان و ایثارگران استانداری زنجانکه به مناسبت اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت حضرت عباس (ع) برگزار شد، بر ضرورت ایجاد همنوایی، وحدت و هم‌افزایی در جامعه تاکید کرد و گفت: باید کینه های تلخ و کهنه در جامعه کنار گذاشته شوند و همه با همدلی و احترام متقابل فعالیت نمایند.

مقام عالی اجرایی استان ادامه داد: انتظار می رود خون شهدای انقلاب چنان تاثیری در اعماق جامعه برجای بگذارد که اخلاق در جامعه با هر بادی نلرزد و فرهنگ ها و ارزش های دینی با هر نسیمی پژمرده نشوند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به برخی بی اخلاقی ها در زمان معرفی افراد برای تصدی پست مدیریت آموزش و پرورش استان اشاره کرد و گفت: معتقدیم که مدارس و سیستم آموزش و پرورش محلی برای تعلیم و تربیت و ترویج اخلاق در جامعه است که نباید مورد تاخت و تازهای سیاسی و برخی بی اخلاقی ها، بداخلاقی ها و تهمت ها قرار گیرد.
گفتنی است در پایان این نشست از همکاران جانباز و ایثارگر استانداری زنجان قدردانی شد.

 

 

نظر شما