مدیر کل آموزش وپرورش استان زنجان درا ختتامیه هفتمین جشنواره نوجوان سالم در زنجان:

نهضت فرهنگی در آموزش وپرورش برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در حال اجرا است

۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۵:۴۸:۳۳
کد خبر: ۷۰۱۳۴۰
نهضت فرهنگی در آموزش وپرورش برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در حال اجرا است
نهضت فرهنگی در آموزش وپرورش برای پیشگیری در برابر آسیب های اجتماعی با شناخت بیشتر از قابلیت هایی که داریم در حال اجراست ودانش آموزان در این میان هر کدام فرصت هایی در آموزش وپرورش هستند که می توان از آنان به خوبی بهره برد چرا که آنان به خوبی در دستاوردهایشان اهداف جشنواره را معرفی کرده بودند.
به گزارش خبرگزاری برنا در استان زنجان؛ مریم رشتچی مدیر کل آموزش وپرورش استان در مراسم نمادین هفتمین جشنواره نوجوان سالم گفت: رویکرد آموزش وپرورش، برنامه ریزی واجرای فعالیت های ترویجی وفرهنگی است .
 مریم رشتچی مدیر کل آموزش وپرورش استان در مراسم نمادین هفتمین جشنواره نوجوان سالم گفت: رویکرد آموزش وپرورش،  برنامه ریزی واجرای فعالیت های ترویجی وفرهنگی است .
این مقام مسئول ادامه داد: فعالیت های آموزشی و نمایشگاهی، برگزاری جشنواره ها وتهیه وتوزیع محصولات فرهنگی نیز از دیگر راهکارهای آموزش وپرورش در جهت آگاه سازی بیشتر دانش آموزان در خصوص مخاطرات پیرامونشان است.
وی افزود:باید در دانش آموزانمان مهارت نه گفتن را تقویت نماییم تا بتوانند با خطراتی که تهدیدشان می کنند مقابله نمایند.
رشتچی در ادامه سخنان خود گفت: نهضت فرهنگی در آموزش وپرورش برای پیشگیری در برابر آسیب های اجتماعی با  شناخت بیشتر از قابلیت هایی که داریم در حال اجراست ودانش آموزان در این میان هر کدام فرصت هایی در آموزش وپرورش هستند که می توان از آنان به خوبی بهره برد چرا که آنان به خوبی در دستاوردهایشان اهداف جشنواره را معرفی کرده بودند.
مدیر کل آموزش وپرورش استان در پایان افزود: امروزه شاهد این هستیم که همه خانواده ها به محیط پیرامون خود ودانش آموزان حساس هستند ودر صدد آگاه سازی فرزندانشان می باشند که این موجب خرسندی است.
 در ادامه ذبیح اله تاراسی معاون تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش وپرورش استان نیز در خصوص جشنواره هفتم سخنانی ایراد نمود.
اجرای موسیقی وتجلیل از معلمان و دانش آموزان موفق از دیگر برنامه های این مراسم بود.
 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز