به همت خانه کارگر استان زنجان:

مراسم روز جهانی کارگر در سالن تالار بورس زنجان برگزار گردید

۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۵:۰۴:۲۴
کد خبر: ۷۰۲۳۵۶
مراسم روز جهانی کارگر در سالن تالار بورس زنجان برگزار گردید
دکتر فریدون احمدی نماینده زنجان و طارم مفصلا در خصوص کم و کیف مصوبات مجلس در خصوص کار و کارگر پرداخته و سرمایه، تکنولوژی، مدیریت، دانش فنی را از ملزومات رونق تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی برشمرده و شایسته سالاری را لازمه صیانت از سرمایه انسانی قلمداد نمود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ در این مراسم بعد از خیرمقدم و بیان مطالبات خانه کارگر توسط مهندس اصغرنجاری دبیر اجرایی خانه کارگر، دکتر فریدون احمدی نماینده زنجان و طارم مفصلا در خصوص کم و کیف مصوبات مجلس در خصوص کار و کارگر پرداخته و سرمایه، تکنولوژی، مدیریت، دانش فنی را از ملزومات رونق تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی برشمرده و شایسته سالاری را لازمه صیانت از سرمایه انسانی قلمداد نمود.

پس از هنرنمایی گروه موسیقی صبا مهندس یوسفی مدیر کل کار و تعاون ضمن گرامیداشت روز کارگر به تشریح عملکرد مجموعه خود در خصوص رونق دهی به تولید و حل و فصل مشکلات بخش کارگری پرداختند.

در خاتمه مهندس شعبانی سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری به تشریح اقدامات دولت تدبیر و امید در خصوص اشتغال و رونق واحدهای تولیدی و ضرورت حفظ فضای آرام برای توسعه کسب و کار در استان پرداختند.

در پایان جوایزی به رسم یادبود به کارگران نمونه از شرکتهای مختلف استان اهدا گردید.

برنامه به مجری‌گری رضاقاسم‌پور برگزار شده و سروده ایشان در خصوص گرامیداشت روز جهانی کارگر مورد تشویق حضار قرار گرفت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز