استاندار زنجان:

جامعه به برکت وجود خانواده‌ های شهدا، مسیر ترقی را طی می ‌کند

۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۷:۱۰:۳۴
کد خبر: ۷۰۴۵۱۲
جامعه به برکت وجود خانواده‌ های شهدا، مسیر ترقی را طی می ‌کند
به مناسبت هفته کار و کارگر، هفته گرامیداشت مقام معلم و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، استاندار زنجان به همراه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و جمعی از مسئولین استانی با حضور در منزل شهیدان ولی‌اله سلیمانی، مجتبی رهبری و عباس محمدی با خانواده‌های ایشان، دیدار و از مقام رفیع این شهیدان، تجلیل کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در استان زنجان؛  اسداله درویش ‌امیری در این دیدار با بیان اینکه گاهی، برخی زخم زبان ‌ها و بی‌اخلاقی ‌های اجتماعی، خانواده ‌های شهدا را آزرده می ‌کند، گفت: بدون شک این خانواده‌ ها، مورد توجه و عنایت خاص خداوند قرار دارند و دعای خیر پدران و مادران شهدا برای حل مشکلات کشور و موفقیت نظام جمهوری اسلامی، کمک می ‌کند.
وی افزود: جامعه به برکت وجود خانواده‌ های شهدا، مسیر ترقی را طی می ‌کند و اگر مردم از کار و تلاش مسئولین رضایت داشته باشند، به همان اندازه، شهدا نیز در عالم برزخ، خرسند و خشنود می ‌شوند.
استاندار زنجان با اشاره به اینکه‌ خون مطهر شهدا، درخت انقلاب را آبیاری کرد و به همین دلیل ملت، همواره حامی نظام جمهوری اسلامی هستند، تصریح کرد: با هجمه ‌ای که به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی وارد می ‌شد، اگر رشادت ‌های شهدا نبود، امروز آسایش و امنیت در کشور قرار نداشت. 
گفتنی است شهید ولی‌ اله سلیمانی از جامعه کارگری استان به جبهه ‌های نبرد حق علیه باطل، اعزام شد و در سال 1362 در عملیات والفجر به شهادت رسید. همچنین شهید مجتبی رهبری از شهدای فرهنگی و فرماندهان استان در جنگ بوده و در سال 1363 بر اثر انفجار مین در شهر بانه و شهید عباس محمدی نیز از فرماندهان و شهدای اطلاعات و عملیات استان بود که در سال 1366 در مناطق عملیاتی غرب کشور به شهادت رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز