امور عمرانی استانداری زنجان؛

سفر یکروزه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان به شهرستان طارم

۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۱:۴۴:۱۲
کد خبر: ۷۰۴۸۴۱
سفر یکروزه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان به شهرستان طارم
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان با حضور در شهرستان طارم به همراه فرماندار و جمعی از مدیران کل استان و روسای ادارات شهرستان از پروژه های عمرانی، کشاورزی و راه‌سازی شهرستان طارم بازدید و مشکلات این پروژه ها را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در استان زنجان؛ معاون امور عمرانی استانداری زنجان از پروژه های محور ارتباطی زنجان طارم منجیل، محور ارتباطی طارم شفت، پل ورودی شهر آب بر، طرح های توسعه باغات زیتون در اراضی شیبدار، پل روستای ارشت، سد تنظیمی پاورود، محور ارتباطی کلور درام ، مسکن مهر شهر چورزق، محور ارتباطی شهر چورزق تا سه راهی شیت و محور ارتباطی شیت ولیدر بازدید نمود.
سلطانی هدف از این بازدید را بررسی مشکلات پروژه های شهرستان، بررسی راهکارهای توسعه گردشگری طارم و استفاده از توان بومی منطقه به منظور افزایش تعامل و هم‌افزایی در توسعه شهرستان طارم عنوان کرد و گفت: بر اساس بازدیدی که از مسیرهای ارتباطی شهرستان طارم بعمل آمد، شاهد رشد و ارتقای وضعیت راه های مواصلانی طارم به ویژه در سالهای اخیر هستیم و با بهسازی چند مسیر که مورد تاکید قرار گرفت امید است که رونق اقتصادی شهرستان در بخشهای مختلف محقق شود.
وی ادامه داد: طرح‌های حوزه گردشگری و نیز صنایع تبدیلی بخش کشاورزی از جمله  بخشهایی است که در آینده نزدیک شاهد شکوفایی و رونق آن خواهیم بود و در هر دو حوزه طرحهای خوبی به تصویب رسیده و در حال اجرا است و همچنین طرحهای که توسط سرمایه گذارها پیشنهاد شده و قابل توجه است در آینده نزدیک اجرا خواهد شد.
بهسازی، تعریض و آسفالت ورودی شهر آب بر از سه راهی قانقلی چای تا پل ورودی شهر آب بر و جدول گذاری و آسفالت خیابان مسکن مهر شهر چورزق از جمله پروژه‌هایی بودند که در این بازدید اجرای آن مورد تاکید معاون امور عمرانی استانداری زنجان قرار گرفت.

 

نظر شما