معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان:

توسعه راه ها موجب رونق اقتصادی طارم می شود

۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۲:۳۰:۲۲
کد خبر: ۷۰۷۹۷۵
توسعه راه ها موجب رونق اقتصادی طارم می شود
در کنار پیگیری و بررسی مشکلات طرح های مهم و نیمه تمام شهرستان طارم به دنبال برنامه هایی جهت توسعه گردشگری، استفاده از توان بومی برای توسعه و همچنین استفاده از ظرفیتهای هم جواری شهرستان با استانهای همسایه هستیم و در آینده با تکمیل زیرساختهای مربوطه این برنامه های عملی خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: در چند سال اخیر کارهای خوبی در حوزه راه شهرستان طارم انجام شده است و با بهسازی و تکمیل زیرساختهای چند مسیر مهم در آینده ای نزدیک، شاهد توسعه و شکوفایی اقتصادی شهرستان طارم خواهیم بود.

 مهرداد سلطانی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از طرح های نیمه تمام عمرانی شهرستان طارم افزود: هدف دولت تکمیل پروژه های نیمه تمام است و چندین طرح مهم در شهرستان طارم وجود دارد که با تکمیل آنها تحول عظیمی در اقتصاد شهرستان اتفاق خواهد افتاد.

وی پیشرفت این طرح ها را باتوجه به مشکلات منابع مالی مناسب خواند و اظهار کرد: در کنار پیگیری و بررسی مشکلات طرح های مهم و نیمه تمام شهرستان طارم به دنبال برنامه هایی جهت توسعه گردشگری، استفاده از توان بومی برای توسعه و همچنین استفاده از ظرفیتهای هم جواری شهرستان با استانهای همسایه هستیم و در آینده با تکمیل زیرساختهای مربوطه این برنامه های عملی خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: حوزه گردشگری و صنایع تبدیلی بخش کشاورزی از دیگر برنامه های عمرانی مهم شهرستان طارم است که در برخی موارد طرح های خوبی مصوب شده و در حال اجرا می باشد و در برخی موارد با پیشنهاد طرح های مناسب افق های خوب پیش روی این شهرستان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز