توسط اداره کل منابع طبیعی استان زنجان تأسیس می‌شود؛

"پاسگاه ویژه منابع طبیعی" برای حفاظت از اراضی منطقه گاوازنگ تاسیس می‌شود

۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۳:۰۸:۵۶
کد خبر: ۷۰۸۰۱۲
پاسگاه ویژه منابع طبیعی برای حفاظت از اراضی منطقه گاوازنگ تاسیس می‌شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان : به منظور تحقق حقوق مکتسبه تمامی افراد ذی حق در طرح گردشگری گاوازنگ به گونه‌ای که صاحبان املاک هم، به عنوان بهره‌بردار و توسعه دهنده مشارکت داده شوند برخورد کلان نسبت به موضوع تخلفات در این منطقه و آسیب شناسی دلایل عدم موفقیت طرح مذکور تصویب شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ به منظور حفاظت بهتر از اراضی ملی در منطقه گاوازنگ "پاسگاه ویژه منابع طبیعی" تاسیس می‌شود

جلسه بررسی ساخت و سازهای غیرمجاز و تصرفات غیرقانونی در منطقه گاوازنگ به ریاست معاون عمرانی استاندار زنجان برگزار شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان در این جلسه اظهار کرد: به منظور تحقق حقوق مکتسبه تمامی افراد ذی حق در طرح گردشگری گاوازنگ به گونه‌ای که صاحبان املاک هم، به عنوان بهره‌بردار و توسعه دهنده مشارکت داده شوند برخورد کلان نسبت به موضوع تخلفات در این منطقه و آسیب شناسی دلایل عدم موفقیت طرح مذکور تصویب شد.

مهرداد سلطانی تصریح کرد: به منظور کنترل ساخت و ساز غیرمجاز و جلوگیری از گسترش تخلفات در این منطقه، سازمان همیاری شهرداری‌‌ها پس از تذکر کتبی به متخلفین مبنی بر توقف ساخت و ساز و در صورت تمرد ایشان، با مکاتبه با دادستانی و طرح شکایت در دادسرا حکم قضایی لازم برای واحدهای مورد نظر دریافت کند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان افزود: همچنین شهرداری زنجان نیز باید به صورت مقطعی و موردی در صورت اعلام نیاز سازمان همیاری به منظور برخورد با متخلفین نیروهای اجرائیات و امکانات خود را در اختیار آن سازمان قرار دهد.
سلطانی افزود: همچنین فرمانداری زنجان نیز باید مکاتباتی با شبکه بهداشت استان مبنی بر افزایش بازرسی‌های بهداشتی از واحدهای صنفی این منطقه داشته باشد و در صورت مشاهده تخلف برخورد قانونی از مجاری ذیربط انجام شود.
گفتنی است، در این جلسه با تصویب اعضا و به دستور رئیس جلسه مقرر شد، موضوعات و مصوبات این جلسه در شورای تأمین شهرستان نیز طرح و مورد تأکید قرار گیرد.
همچنین مقرر شد مکاتبه‌ای با مجمع امور صنفی صورت گیرد تا اتحادیه‌های صنفی نیز بازرسی‌های موردی بیشتری در این منطقه انجام دهند تا با واحدهای بدون مجوز برخورد قانونی صورت گیرد و به منظور حفاظت بهتر از اراضی ملی در منطقه گاوازنگ "پاسگاه ویژه منابع طبیعی" توسط اداره کل منابع طبیعی استان تأسیس شود.
 
 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز