سید جوادرضوی مدیرکل برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان ومدیر کل طرح های ملی وزارت ورزش:

تشکیل و ثبت مجمع خیرین ازدواج در استان ها وضعیت ازدواج و خیرین ازدواج را سامان میدهد

۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۲:۲۷:۲۳
کد خبر: ۷۰۸۵۱۰
تشکیل و ثبت مجمع خیرین ازدواج در استان ها وضعیت ازدواج و خیرین ازدواج را سامان میدهد
رضوی از اختصاص اعتبارات عمرانی به حوزه جوانان برای اولین بار در سال گذشته خبر داد وافزود: این می تواند نویدبخش اتفاقات خوبی باشد و از محل این اعتبارات مثلا می توان برای تجهیزو تکمیل مراکز مشاوره ای هزینه کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ نشست صمیمی وکاری مدیر کل برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان ومدیر کل طرح های ملی وزارت با همکاران اداره کل استان زنجان برگزار شد.

سید جواد رضوی در این نشست با بیان اینکه تشکیل و ثبت مجمع خیرین ازدواج در استان ها وضعیت ازدواج و خیرین ازدواج را ساماندهی میدهد تصریح کرد: بهره گرفتن از کالاهای تولیدکنندگان داخلی در مسیر حمایت و تهیه سبد جهیزیه ازدواج آسان برای جوانان از جمله ی اقدامات ارزشمند چند جانبه ی یکی از مجمع های خیرین در سطح کشور بوده است و اقدامات مشابه نیز در این راستا راهگشای بسیاری از مشکلات خواهد بود.

وی بر لزوم برگزاری کارگاه های مهارت های زندگی و خدمات مشاوره ای قبل، حین و بعد از ازدواج در تمامی استان ها و شهرستان ها تاکید کرد و افزود: برگزاری این کارگاه ها تاثیر بسزایی بر کاهش آمار طلاق خواهد داشت.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان گفت: تمامی کارکنان در پست های سازمانی جوانان در پست خود خدمت کنند تا وظایف محوله به درستی انجام گیرد.

رضوی در ادامه اظهارکرد: باید در ارائه ی آمار سرانه ی ورزشی در هر استان اماکن و امکانات ورزشی کلیه دستگاه های اجرای وبخش خصوصی و اداره کل در مجموع احصاء گردد تا آمار درستی ارائه شود و اداره کل ورزش و جوانان در تمامی استان ها باید بانک اطلاعاتی کامل و درستی از این اماکن در اختیار داشته باشد.

وی در پایان از اختصاص اعتبارات عمرانی به حوزه جوانان برای اولین بار در سال گذشته خبر داد وافزود: این می تواند نویدبخش اتفاقات خوبی باشد و از محل این اعتبارات مثلا می توان برای تجهیزو تکمیل مراکز مشاوره ای هزینه کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز