به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان زنجان؛

پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان زنجان به مناسبت روز ارتباطات

۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۶:۳۰:۴۵
کد خبر: ۷۰۸۹۲۴
پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان زنجان به مناسبت روز ارتباطات
اگر ارتباطات معقول و منطقی بر اساس ارزش های جامعه بنا و پی ریزی گردد ، عمده ترین عامل توسعه انسانی است. روابط عمومی با تلاشی آگاهانه موجب خلق جامعه ای انسانی تر بر مبنای همیاری گسترده تر است و گسترش دهنده ی ژرفای معنای عمیق انسانی است. نامگذاری 27 اردیبهشت ماه به این نام، بهانه ای است تا نقش و جایگاه این هنر را به عنوان "هنرهشتم "یادآورشویم ودستآوردهای تلاشگران خانواده بزرگ ارتباطات را ارج نهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ متن این پیام به شرح ذیل است: یکی از عوامل مهم توسعه انسانی ، گسترش ارتباطات معقول و منطقی مبتنی بر ارزش های جامعه است. روابط عمومی کارآمد تر به معنای افزایش شفافیت در جامعه و تعامل موثرتر مردم و دولت در راستای تحقق جامعه ای مشارکتی و توسعه یافته است.

اگر ارتباطات معقول و منطقی بر اساس ارزش های جامعه بنا و پی ریزی گردد ، عمده ترین عامل توسعه انسانی است. روابط عمومی با تلاشی آگاهانه موجب خلق جامعه ای انسانی تر بر مبنای همیاری گسترده تر است و گسترش دهنده ی ژرفای معنای عمیق انسانی است.

نامگذاری 27 اردیبهشت ماه به این نام، بهانه ای است تا نقش و جایگاه این هنر را به عنوان "هنرهشتم "یادآورشویم ودستآوردهای تلاشگران خانواده بزرگ ارتباطات را ارج نهیم.
اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن این روز بزرگ آرزوی توفیق روزافزون در پناه خداوند منان را برای تلاشگران حوزه ارتباطات و روابط عمومی دارم. همچنین بر خود لازم می دانم که از تلاش و پیگیری درخور تحسین خانواده ارتباطات و کارشناسان روابط عمومی بهزیستی سراسر کشور تشکر و قدردانی نمایم.
با امید به اینکه با استعانت از درگاه حضرت باری تعالی، با نگاه مخاطب محوری و پاسخگویی، ازطریق به کارگیری روشهای ارتباطی مؤثر و ارتقای منزلت آن توفیق روزافزون حاصل گردد.
 
 
 
                                                                                                         محمد محمدی
                                                                                            مدیر کل بهزیستی استان زنجان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز